בעקבות התחרות : ניסאן קשקאי בגרסת בסיס חדשה

התחרות בשוק הג'יפונים עולה שלב : יבואנית קשקאי זוכה לגרסת בסיס חדשה ותג מחיר תחרותי שנקבע על 144,990 ש"ח לדגם טורבו – אוטומטי.

ששי כהן 12 בנוב, 2015
ניסאן קשקאי החדש

חברת קרסו מוטורס, יבואנית ניסאן, מגיבה לתחרות העזה בשוק רכבי הפנאי והחלה בשיווק ניסאן קשקאי ויזיה – גרסת בסיס חדשה בעלת תג מחיר תחרותי של 144,990 ש"ח, שאמורה לתת מענה לקיה ספורטאז' ויונדאי טוסון המצוידים במחירים מאוד תחרותיים בדגמיהם הבסיסיים. הגרסה החדשה תוצע רק בשילוב למנוע הבנזין וכוללת למעשה הפחתה של 12,000 ש"ח לעומת המחירון של דגם הבסיס עד כה.




הקשקאי ויזיה החדש כולל כסטנדרט: מערכת STOP & START, מערכת שמע מקורית נשלטת מההגה, חיבורי USB ו- AUX, דיבורית BT מקורית, מחשב דרך, בקרת שיוט עם מגביל מהירות, כיסוי עור להגה ולידית ההילוכים, חיישני תאורה וגשם, פנסי ערפל, חישוקי "17 קלים, 6 כריות אוויר, מערכת לניטור לחץ אוויר בצמיגים, בלם יד חשמלי ועוד. אז מה אבד בדרך בדגם המוזל? כנראה שרק מערכת המולטימדיה המתקדמת של החברה שפינתה את מקומה למערכת שמע מקורית ללא מסך מגע.
מעבר לכך מצויד הקשקאי באותה יחידת כח מוכרת הכוללת מנוע בנזין טורבו 1.2 ליטר המפיק 115 כ"ס ומומנט מירבי של 16.82 קג"מ ב- 1,750 סל"ד ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה. הדגם מאיץ ל- 100 קמ"ש תוך 12.9 שניות, מגיע למהירות מירבית של 173 קמ"ש ומציע תצרוכת דלק של 17.8 ק"מ לליטר בממוצע, לפי נתוני היצרן.
מאז תחילת 2015 עלו לכביש כ- 2,187 מדגמי הקשקאי כאשר רובם מדגמי הבנזין וכ- 363 מתוכם מדגמי הדיזל.