בקרוב בארץ: שברולט טריילבלייזר החדש

חצי שנה לאחר שחשפה שברולט בפרטים ראשונים את הטריילבלייזר החדש, הושק רשמית הדגם החדש בארה"ב שיתברג בין הטראקס לאקווינוקס בהיצע דגמי ה-SUV של היצרן. מתי בישראל?

ששי כהן 21 בנוב, 2019
שברולט טריילבלייזר החדש

חצי שנה לאחר שהודיעה ג'נרל מוטורס על חזרתו של הטריילבלייזר לשוק לאחר היעדרות של 11 שנה, נחשף אמש הדור החדש של הדגם, אך הפעם לא כרכב שטח גדול ממדים כפי שעשה זאת בעבר, אלא כרכב פנאי קומפקטי שימוצב בין הטראקס לאקווינוקס ויתחרה בארץ בדגמים כמו ניסאן קשקאי ויונדאי טוסון.


לצד עיצוב מודרני ברוח שברולט בלייזר החדש, המציג הופעה שרירית ודינמית, יוצע הרכב עם 2 חבילות עיצוב, כאשר הבכירה (RS) כוללת גם מרכב סטייליסטי יותר בצביעה דו-גוונית, חישוקי גלגלים ספורטיביים יותר ושינויים קוסמטים נוספים המעניקים לרכב הופעה ספורטיבית יותר. בתוך תא הנוסעים, יציע הטרייל החדש סביבת נהג ונוסעים מודרנית, ברוח שפת העיצוב הנוכחית של שברולט, ויכלול את מערכת המולטימדיה מהדור האחרון של החברה, הכוללת תמיכה גם באנדרואיד אוטו ואפל קארפליי. ברשימת התוספות האופציונליות תוכלו למצוא גם דלת תא מטען חשמלית ותאורת לוגו של היצרן שמוקרנת בחוץ.

שברולט טריילבלייזר החדש

הדגם ישווק עם חבילת בטיחות מקורית מתקדמת הכוללת כסטנדרט: התרעת שמירת מרחק כולל זיהוי הולכי רגל ובלימה אוטונומית והתרעת סטייה מנתיב עם תיקון אקטיבי של ההגה, כאשר כאופציה יוצעו גם בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת שטח מת במראות הצד, מצלמת רוורס ברזולוציה גבוהה עם פסי הכוונה, ומערכת סיוע לביצוע חניה.

שברולט טריילבלייזר החדש

הדגם החדש יצויד גם במנועי טורבו חדשים וקומפקטיים, בנפחים של 1.2 ו-1.3 ליטר, המפיקים עד 155 כ"ס ומבטיחים לדברי היצרן שילוב של ביצועים נאים וצריכת דלק ופליטת מזהמים נמוכים. נתונים טכניים אודות המנועים החדשים טרם פורסמו. צמד המנועים ישודכו לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה, כאשר גרסת ה-1.3 ליטר טורבו תוצע גם עם אופציה להנעה כפולה ותיבת הילוכים אוט' פלנטרית עם 9 הילוכים.

שברולט טריילבלייזר 2020 החדש יגיע לשוק האמריקאי כבר בתחילת האביב הקרוב, עם תג מחיר בסיסי שיהיה נמוך מ-20,000 דולר. מחברת UMI יבואנית שברולט בישראל, נמסר ששיווקו של הדגם בארץ יחל במחצית השניה של 2020.