בשבוע הבא: יריד תעסוקה ראשון למקצועות הרכב בישראל

מעוניינים להשתלב בעולם הרכב של מחר? בשבוע הבא תערוך חברת מומנטום יריד מקצועות רכב בשיתוף מכללות בתחום ויבואני רכב, המבקשים לחבר בין המבקשים לעסוק בתחום לבין המחסור החמור בכח אדם מקצועי בעידן הרכב הטכנולוגי.

ששי כהן 06 ביונ, 2019

אחת הבעיות המרכזיות כיום בעולם המוסכים בישראל, נוגעת למחסור החמור בכח אדם מקצועי המסוגל להתמודד עם תקלות מסובכות ומערכות הרכב המתקדמות של הדגמים החדשים, המגיעים מצוידים בטכנולוגיה חדשנית ולא תמיד קיים כח אדם מיומן היודע להתמודד עימם. מהפכת המכוניות החשמליות והרכבים האוטונומים שהחלה בישראל בשנתיים האחרונות וצפויה להתגבר בשנים הקרובות, צפויה להעצים עוד יותר את הבעיה, אלא אם ענף המוסכים יעבור מהפכה מדימוי של לואוטק להייטק.


את הבעיה הזו מבקשת בדיוק חברת מומנטום לפתור, ולשם כך תערוך בשבוע הבא יריד תעסוקה למקצועות הרכב הראשון בישראל, בו מבקש הארגון לפעול לטיוב מערך ההשכלה וההכשרה הטכנולוגית בכל הרצף הגילאי כך שיתאים לעולם הרכב של המחר. היריד שיתקיים בשיתוף יבואני רכב ומכללות המציעות לימודים בענף הרכב, יחשוף מצד אחד את היצע המשרות הקיים והנדרש במאות מרכזי השירות הפרוסים בארץ לאוכלוסיות היעד העתידות להשתלב בענף, ומצד שני יעודד היכרות עם מגוון מסלולי הקריירה בעולם הרכב, חשיפת מסלולי לימוד והכשרה, ויקשר בין העוסקים בענף כיום המבקשים להתקדם ולהשתלב באחת החברות הגדולות בישראל.

לצד הטיפול במחסור כ"א וטיוב מערכי הלימוד וההכשרה, פועלת מומנטום לשינוי תדמית מקצועות הרכב בישראל ומובילה מהלך לשינוי תפיסת תחום מקצועות הרכב בכדי לשנות את עולם הדימויים הישן ולקשר את עולם הרכב כחדשני , טכנולוגי ומאתגר.

מערכות רכב מתקדמות – מעבר להייטק גם במוסכים

לטובת מציאת פתרונות לבעיית גיוס העובדים חברו כ- 20 חברות יבוא הרכב המובילות בישראל עם ארגון מומנטום ויזמו והפיקו את יריד התעסוקה. במהלכו יוקמו דוכנים של יבואני הרכב המובילים בישראל כמו גם המכללות הטכנולוגיות השונות שיציגו את מסלולי ההכשרה והלימוד החדשים, את אפיקי התעסוקה ויערכו מושבים מקצועיים של מיטב אנשי התעשייה בישראל.

בין החברות שיופיעו ביריד התעסוקה תוכלו למצוא  את צ'מפיון מוטורס, מכשירי תנועה, מאיר, סמל"ת, יוניון מוטורס ועוד.

לדברי חגית אליאס מנכ"לית מומנטום: "היריד הוא תוצאה של עבודה משותפת בין מומנטום לבין חברות יבוא הרכב בשנים האחרונות. אנו ראינו כי מתקיים מצב אבסורדי בשוק העבודה של מקצועות הרכב, מצד אחד, עובדים בענף שאינם יודעים על ההיצע הקיים בענף ומצד שני יבואנים שמתקשים במציאת כוח עבודה מיומן".

יריד התעסוקה "Auto Job" יתקיים ביום שלישי הבא ה-11/6/19 בביתן 13 בתל-אביב אקספו (גני התערוכה). הכניסה חינם בהרשמה מראש.

להרשמה לאירוע לחצו כאן


עוד מחדשות רכב