ב.מ.וו חושפת: מיניוואן 7 מושבים

ב.מ.וו מרחיבה את משפחת סדרה 2 וחושפת את סדרה 2 גראן טורר – מיניוואן 7 מושבים קומפקטי.

ששי כהן 11 בפבר, 2015
ב.מ.וו סדרה 2 גראן טורר

ב.מ.וו מפתיחה וחושפת היום פרטים ראשונים על סדרה 2 גראן טורר – גרסת ה- 7 מושבים של סדרה 2 אקטיב טורר שהוצגה אשתקד. הדגם החדש ייחשף כבר בחודש הבא בתערוכת ז'נבה ויגיע לשווקים המרכזיים באירופה כבר בחודשים הקרובים.



לצד עיצוב המהווה התפתחות של סדרה 2 אקטיב טורר, המיניוואן 5 מושבים שנחשף בשנה שעברה, זוכה הדגם החדש למרכב ארוך יותר ב- 21 ס"מ עם 4.55 מטר באורך, 1.8 מטר רוחב ו-1.61 מטר גובה. עם הגדלת אורך המכונית, זוכה הרכב לתוספת ספסל שלישי אשר בדומה למתחרים, יתאים לאכלוס בנוחות צמד ילדים קטנים בלבד. וויתור אגב על צמד המושבים הנוספים וקיפולם לרצפה שטוחה, יחשוף תא מטען נדיב בנפח 645 ליטר. לצד אלה, מבטיחים ב- BMW תא נוסעים שימושי עם מגוון תאי אחסון, אבזור נדיב ומערכת מולטימדיה הכוללת אפשרות לאפליקצית ילדים שתספק להם לאורך הדרך שלל נתונים אודות הנסיעה, כולל מסלול, זמן הגעה ליעד ועוד.

ב.מ.וו סדרה 2 גראן טורר

ב.מ.וו סדרה 2 גראן טורר


היצע המנועים יכלול 5 מנועי טורבו בנזין ודיזל שיציעו הספקים של 116-192 כ"ס ויוצעו בשילוב לתיבות הילוכים ידניות ואוטומטיות. גרסת הדיזל החסכונית ביותר תציע צריכת דלק של 25.6 ק"מ לליטר בממוצע ופליטת CO2 מרשימה של 104 גרם לק"מ בלבד בממוצע. גרסת הבנזין החזקה תציע תצרוכת דלק של 15.6 ק"מ לליטר בממוצע, לפי נתוני היצרן. בדומה לגרסת האקטיב טורר, גם כאן ההנעה תהיה קדמית כסטנדרט, כאשר כאופציה יוצעו דגמים עם הנעה כפולה xDrive .
ב.מ.וו סדרה 2 גראן טורר

ב.מ.וו סדרה 2 גראן טורר


ב.מ.וו סדרה 2 גראן טורר תערוך הופעת בכורה עולמית בתערוכת ג'נבה שתיפתח בתחילת חודש מרץ 2015.