ב.מ.וו סדרה 1 החדשה 2015

ב.מ.וו סדרה 1 שאופיינה עד כה בעיצוב בעייתי משהו, זוכה למתיחת פנים שמשפרת משמעותית את ההופעה, לצד עדכון הדגם ביחידות כח חסכוניות יותר.

ששי כהן 16 בינו, 2015
ב.מ.וו סדרה 1 החדשה 2015

לקח להם 10 שנים, שני דורות וקרוב לשני מיליון עותקים שעלו לכבישים ברחבי העולם, עד שכנראה מישהו שם לב סוף סוף בחברה שלב.מ.וו סדרה 1 יש עיצוב מוזר בחזית… כעת נראה שזה עומד להשתנות עם חשיפת מתיחת פנים מקיפה לדגם, הכוללת עיצוב הרבה יותר נאה והרבה פחות מוזר.



עיקר השינויים כולל חזית חדשה לרכב, הכוללת יחידות תאורה בעיצוב חדש ( כולל אפשרות לפנסי LED ראשיים ), גריל ופגוש חדשים המקנים לרכב הופעה הרבה יותר נעימה לעין ולמרות שמירה על קווי העיצוב הבסיסיים המקוריים. לצד חישוקי גלגלים בעיצובים חדשים בצידי הרכב, גם חלקה האחורי זוכה לטיפול חיובי שבמרכזו יחידות תאורה גדולות יותר ועדכוני עיצוב לדלת תא המטען ולפגוש.

ב.מ.וו סדרה 1 החדשה 2015

ב.מ.וו סדרה 1 החדשה 2015


בתוך תא הנוסעים, מסתפקת ב.מ.וו בנגיעות קוסמטיות ועדכונים שונים לריפודי המושבים והדפנות, לצד שדרוג האבזור הסטנדרטי ואופציה למערכות בטיחותיות מתקדמות יותר, כולל מערכת בלימה אוטומטית. מתחת למכסה המנוע, זוכה סדרה 1 החדשה לראשונה למנוע 3 צילינדרים, 1.5 ליטר 109 כ"ס ומומנט של 18.3 קג"מ, שיוצע בשילוב לתיבת הילוכים ידנית עם 6 הילוכים ויציע תאוצה ל- 100 קמ"ש תוך 10.9 שניות וצריכת דלק של 20 ק"מ לליטר בממוצע, לפי נתוני היצרן.
ב.מ.וו סדרה 1 החדשה 2015

ב.מ.וו סדרה 1 החדשה 2015


הגרסה הרלוונטית יותר לארץ, תמשיך להגיע מצוידת במנוע טורבו 1.6 ליטר 136 כ"ס שמשודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 8 הילוכים, וכן בגרסת 2.0 ליטר 177 כ"ס. הגרסה החמה תהיה ה- 125i המצוידת במנוע 2.0 ליטר 218 כ"ס שמאיץ את הרכב ל- 100 קמ"ש תוך 6.2 שניות, ובקצה ניתן יהיה לרכוש את ה- M135i שמפיקה מעתה 326 כ"ס ומאיצה ל- 100 קמ"ש תוך 4.9 שניות בלבד בגרסה האוטומטית ו- 5.1 שניות בגרסה הידנית.
ב.מ.וו סדרה 1 החדשה 2015 תיחשף רשמית בתערוכת ז'נבה בחודש מרץ 2015 ותגיע לארץ בהמשך השנה.