ב.מ.וו R nineT מגיע לישראל

לרגל 90 שנה לב.מ.וו אופנועים, חוגג היצרן עם גרסת נייקד בהתאמה אישית המצוידת במנוע בוקסר 1,100 סמ"ק. הדגם יגיע לארץ בפברואר 2014 עם תג מחיר של 135 אלף שקל.

ששי כהן 21 באוק, 2013

90 שנה לאחר שהחלה פעילות ב.מ.וו. אופנועים עם ה- R32 – האופנוע הראשון של ב.מ.וו , חוגגת החברה הגרמנית 90 שנות פעילות ומשיקה לכבוד האירוע את ה- R nineT – אופנוע נייקד בעל קווי דמיון קלים לאופנוע הראשון של החברה, שיוצע במבחר גרסאות התאמה אישית של הלקוחות.
כחלק מהמאמץ לשמור על מאפיינים למקור, מצויד ה- R nineT במנוע בוקסר מקורר אוויר בנפח 1,100 סמ"ק שנלקח מסדרת ה- R ומפיק 110 כ"ס ו-12.1 קג"מ מרביים. במוו מאפשרת אפשרויות רבות מאד להתאמה אישית של האופנוע המיוחד, הכוללות בין היתר שלדה מודולרית המאפשרת הסרת חלק אחורי במקרה של מושב בודד, מערכת פליטה הניתנת להתאמה אישית ורשימת אבזור אופציונאלי ארוכה במיוחד המאפשרת ללקוח לבצע פרסונליזציה.
ל-R nineT בולמים קדמיים טלסקופיים הפוכים ומאחור בולם יחיד קונבנציונלי המחובר לזרוע אחורית חד-צידית. הגלגלים בנויים מחישוקי אלומיניום עם שפיצים להקניית מראה אותנטי, והבלמים הקדמיים הם של ברמבו מסוג מונובלוק רדיאליים עם דיסקים בקוטר 320 מ"מ. בחברה לא חסכו גם בתחום הבטיחות עם שלל מערכות בטיחותיות כולל ABS.
מדלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו, נמסר שה- R nineT יגיע לישראל בחודש פברואר הקרוב עם תג מחיר של 135,000 שקל ויהנה משנתיים אחריות לצד טיפולים כל 10,000 ק"מ.