ב-105 שקל: הקומפרסור לרכב החדש של Baseus הוא איכותי ולא רק זול

מוצר במבחן: הקומפרסור החדש והדיגיטלי של בייסוס שוקל רק 480 גרם ומבטיח לכם הימנעות מביקורים מיותרים בתחנת דלק לצורך מילוי אוויר בצמיגים, ומגיע עם ערכה של אביזרים לניפוח גם של כדורים, אופניים, אופנועים ועוד במחיר מפתה של קצת יותר מ-100 שקל. שווה?

ששי כהן 02 בדצמ, 2021
קומפרסור לרכב בייסוס

שוק הקומפרסורים לרכב הולך ומתפתח וכולל היום שלל מותגים במחירים שונים, שהמטרה של כולם היא ברורה: לעשות לכם את החיים קלים יותר, להימנע מביקורים מיותרים בתחנת דלק, הגברת הבטיחות בדרכים (מילוי אוויר מיידי בצמיג שאיבד אוויר) ויתרון כמובן גם לחובבי רכבי השטח המבלים זמן רב בשטח ומשחקים עם לחץ האוויר בצמיגים בהתאם לסוג השטח הנבחר. אז עכשיו יש לבייסוס (Baseus) קומפרסור דיגיטלי חדש וקומפקטי במיוחד, שמצויד גם בתג מחיר זול (ברכישה מעלי אקספרס). אז יצאנו לבדוק מה יש לו לחדש בתחום.

אז בראש ובראשונה, מדובר בגאדג'ט מעוצב וקומקפטי למדי, באורך של 17 ס"מ בלבד ובמשקל קליל של 480 גרם, אשר יכנס לכם בקלות לתא הכפפות ולא יתפוס שם הרבה מקום. מבחינה טכנית, הוא מצויד במנוע שפועל במהירות של 18,000 סל"ד ומבטיח ניפוח של עד 30 ליטר בחצי דקה, פועל בלחץ אוויר של 0.2 עד 180PSI וכולל כמובן גם בדיקה נוכחית של לחץ האוויר בצמיגים שלכם. בניסיונות שלנו לנפח מגוון צמיגים גילינו כמובן פעולה זריזה בצמיגים קטנים יחסית ומעט יותר איטית בצמיגים גדולים בחתך נמוך עם לחץ אוויר גבוה. בקיצור, אל תצפו כמובן לעוצמה של משאבות אוויר של תחנות דלק, אולם לרוב לא תצטרכו להשקיע יותר מדקה במילוי האוויר בצמיג של הרכב שלכם (כל עוד ולא מדובר בצמיג מרוקן לחלוטין מאוויר, אז תצטרכו להמתין סביב ה-5-9 דקות למילוי צמיג (בהתאם לגודל שלו), שזה קצת הרבה, אך עדיין הרבה פחות זמן מלנסוע במיוחד לתחנת דלק.

הקומפרסור מגיע עם שלל תכונות ואביזרים, הכוללים כבל חשמל באורך 3 מטרים המתחבר לשקע המצית שלכם ברכב (12V), פנס LED חזק מובנה לתפעול נוח גם בשעות החשיכה, בורר מצבי ניפוח לבחירה (מכונית/ אופנוע/ אופניים/ כדור), ערכה של אביזרים לסוגי הניפוח השונים ומד תצוגה דיגיטלי בו תבחרו את סוג הצמיג הנדרש ולחץ האוויר הדרוש (ניתן לבחור בין תצוגת לחץ אוויר ב-PSI או ב- BAR). התפעול של הכלי ידידותי וקל לשימוש ובסה"כ התרשמנו ממנו לחיוב. המוצר אגב תומך בתקני בטיחות אירופאיים ואמריקאים.

מחיר הקומפרסור החדש של בייסוס אטרקטיבי ועומד נכון לפרסום הכתבה על 105 שקל בלבד בהזמנה מעלי אקספרס כולל אפילו משלוח לישראל!

למי שמעוניין הוא יכול להזמין את המוצר דרך הקישור כאן

עוד מחדשות רכב