ג'יפון חשמלי חדש ב-99,900 שקל? דאצ'יה ספרינג החשמלית במבצע

הג'יפון המושלם לעיר: חשמלי, חסכוני בהוצאות אחזקה, ידידותי לסביבה, ועכשיו גם במחיר אטרקטיבי של 99,900 שקל. דאצ'יה ספרינג החשמלית במבצע למהירי החלטה.

מדור שיווקי 29 במאי, 2023
דאצ'יה ספרינג אלקטריק

עדכון 30/5/23 – חברים, זה היה מהיר… המלאי לצערנו הסתיים!!!

נוסעים בעיקר בתוך העיר? מה דעתכם על ג'יפון חשמלי חדש במחיר של 99,900 שקל בלבד? שנה לאחר שהחל כאן השיווק של דאצ'יה ספרינג, החשמלית הראשונה של היצרן המגיעה לארץ בחסות היבוא המקביל, מוצע הדגם בהנחה של 28,000 שקלים מהמחירון, בעסקה שהפכה להיות פתאום אטרקטיבית ומהווה לדעתנו תמורה הולמת למחיר.


הספרינג, או בשמו הרשמי "ספרינג אלקטריק" הוא ג'יפון קומפקטי (4 מושבים) ונאה למראה , באורך של 3.73 מטר, רוחב של 1.58 מטר ובסיס גלגלים של 243 ס"מ, ומיועד בעיקר לשמש כרכב עירוני או כרכב שני במשפחה, או לאלו שאינם נוהגים ק"מ יומי גבוה, מכיוון שטווח הנסיעה של הרכב עומד על כ- 230 ק"מ בנסיעה משולבת או עד 314 ק"מ בשימוש עירוני בלבד לפי נתוני היצרן. יחד עם זאת, חשוב להדגיש שבניגוד לשלל דגמי מיני חשמליים שהגיעו לאחרונה לארץ ומוגבלים לפי חוק לנסיעה בשטח עירוני בלבד, לספרינג אין הגבלות כאלו והוא מורשה לנוע גם על כבישים מהירים.

דאצ'יה ספרינג החשמלית

הספרינג מצויד במנוע חשמלי צנוע המפיק 44 כ"ס ומומנט מרבי של 12.7 קג"מ, ומציע תאוצה ל-100 קמ"ש ב-19.1 שניות ומהירות מרבית של 125 קמ"ש. מצד שני, כמו כל רכב חשמלי, המומנט זמין כבר מאפס, הזינוק מהמקום מהיר והתאוצה מעמידה ל-50 קמ"ש (המהירות המרבית בעיר) אורכת כ-5.8 שניות, מה שהופך את הרכב לזריז יחסית לתנועה עירונית. טעינת סוללת הליתיום-יון בקיבולת של 27.4 קוט"ש מתאפשרת גם דרך עמדות טעינה מהירות, בהן תוכלו להטעין מ-10ל-80% מהסוללה בסדר גודל של 45 דקות. במקרה של טעינה דרך עמדת טעינה ביתית 7.4kW תזדקקו ל- 4 ורבע שעות.

אבזור הדגם כולל מולטימדיה עם מסך מגע "7 הנשלטת גם מההגה, מצלמת רוורס, חיישני חניה מאחור, מסילות גגון, מראות צד חשמליות, מערכת שמע עם בלוטות', AUX, USB, תאורת יום אוטומטית מסוג LED, חישוקי גלגלים "14, לוח מידע דיגיטלי משולב בלוח השעונים, מושב אחורי מתקפל ועוד. אבזור הבטיחות כולל התרעת שמירת מרחק עם בלימה אוטונומית, 6 כריות אוויר והתראת לחץ אוויר בצמיגים.

הערות לעסקה:

  • הרכב מגיע לארץ ביבוא מקביל
  • הלקוח יירשם בעלים 00 (יד 1)
  • אפשרויות מימון שונות בהתאם לאישור חברת המימון
  • המבצע בתוקף עד גמר המלאי
  • התמונה להמחשה בלבד
  • ט.ל.ח

עדכון 30/5/23 – חברים, זה היה מהיר… המלאי לצערנו הסתיים!!!