ג'יפ רנגלר המחודש בישראל: החל מ-379,900 שקל

חברת סמלת מתחילה בשיווק ג'יפ רנגלר המחודש ל-2024 לאחר שעבר מתיחת פנים הכוללת טכנולוגיה עדכנית, עיצוב חיצוני מעודכן קלות וסרן אחורי צף וחדש לדגמי הרוביקון. המחיר הבסיסי נותר ללא שינוי.

ששי כהן 27 במאי, 2024
ג'יפ רנגלר 2024

6 שנים לאחר שהוצג הדור הנוכחי של ג'יפ רנגלר, ושנה לאחר שנחשפה מתיחת הפנים של הדגם בעולם, מודיעה סמלת היבואנית על התחלת שיווקו של הדגם המחודש ל-2024, לאחר שעבר עדכונים שונים של אמצע הדרך.


את עיקר השינויים בסעיף העיצוב תפגשו בחזית המחודשת של הרכב שכוללת שורת ליטושים קלילה עם גריל מעט יותר קטן, יחידות תאורה חדשות ומעבר של האנטנה לאחת אינטגרלית המשולבת בשמשת הרכב. גם בתא הנוסעים מדובר בעדכונים קלים, שבראשם פתחי מיזוג בעיצוב חדש ומעבר למסך מולטימדיה גדול יותר "12.3 עם מערכת הפעלה Uconnect 5 מעודכנת  (מהירה פי 5 בהשוואה לדור הקודם) וקישוריות למכשירי אפל ואנדרואיד, כולל אלחוטית. בנוסף, תמצאו בחלל הרכב עד שבעה שקעי USB Type A ו-Type C עבור הנוסעים ברכב, לצד מספר שקעי טעינה סטנדרטיים של 12 וולט ושקע 115 וולט AC זמין לטובת הפעלת ציוד חשמלי ביתי.
ג'יפ רנגלר 2024

האבזור בגרסת הכניסה "Sport S" כולל תאורה קדמית ואחורית מסוג LED, מולטימדיה עם מסך מגע "12.3, הגה ומושבים קדמיים מחוממים, מערכת שמע מבית Alpine עם סאב וופר, בקרת אקלים דיגיטלית עם פתחי מיזוג אחוריים, פתיחה והנעה ללא מפתח, תאורת אווירה ועוד. מפרט הבטיחות כולל סוף סוף 6 כריות אוויר (במקום 4), התרעת שמירת מרחק ובלימה אוטונומית, התרעת שטח מת במראות הצד, מערכת התראה על תנועה חוצה מאחור ובקרת שיוט אדפטיבית. לצידו תמשיך להגיע גרסת רוביקון עם חבילת שטח מורחבת, הכוללת גם סרן אחורי צף מסוג דנה 44, מצלמת שטח קדמית מקורית, נעילות דפירציאלים וניתוק מוט מייצב ועוד, לצד חבילת אבזור נוחות משודרגת הכוללת מעתה גם צמד מושבים קדמיים חשמליים, ריפודי עור מלא ועוד.

ג'יפ רנגלר 2024

הדגם ישווק בגרסאות 2 או 4 דלתות עם מנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים בנפח 2.0 ליטרים, המפיק 275 כ"ס ו-40.8 קג"מ המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית 8 הילוכים והנעה כפולה. צריכת הדלק הממוצעת עומדת לפי נתוני היצרן על 9.3-9.8 ק"מ לליטר ולרכב דרגת זיהום אוויר 15.

מחיר ג'יפ רנגלר החדש 2024 יחל מ-379,900 שקל לגרסת הספורט S והחל מ-399,900 שקל לגרסת הרוביקון הבסיסית ועד ל-469,900 שקל לגרסת הרוביקון הבכירה. 

מעוניינים בנסיעת מבחן לג'יפ רנגלר החדש, קבלת הצעת מחיר מסודרת עם שלל אפשרויות מימון ואופציה לטרייד אין לרכביכם הישן? הכניסו פרטים כאן.

לייעוץ ומידע נוסף השאירו פרטים ונציגנו יחזור אליכם