ג'נסיס : מותג יוקרה חדש מבית יונדאי

חברת יונדאי מודיעה על השקת מותג היוקרה ג'נסיס שיפעל באופן כמעט עצמאי וייצר מכוניות יוקרה בדומה ללקסוס, אקורה ואינפיניטי.

ששי כהן 05 בנוב, 2015
לוגו ג'נסיס

חברת יונדאי הכריזה אמש על הקמת חטיבת מכוניות יוקרה חדשה העונה לשם " ג'נסיס " ( Genesis ). הדגמים החדשים יפעלו תחת חטיבה נפרדת וכמעט עצמאית, בדומה למתכונת של טויוטה עם מותג לקסוס, הונדה עם מותג אקורה, וניסאן עם אינפיניטי.




לדברי יונדאי, מותג היוקרה החדש יזכה לשפת עיצוב ייחודית, איכות של מכוניות פאר וטכנולוגיה מתקדמת, מתוך מטרה להתחרות בטובים שבמותגי היוקרה של עולם הרכב. בכוונת יונדאי לייצר לפחות 6 דגמים שונים עד לשנת 2020. לצורך פיתוח המותג החדש, שכרה יונדאי את שירותיו של לוק דונקוורוולק, שמביא עימו את הניסיון הרב שצבר במותגי פולקסווגן, והיה אחראי בין השאר לעיצוב כמה דגמים של אאודי, בנטלי, למבורגיני, סקודה וסיאט, ויהיה אחראי לצידו של פיטר שראייר על פיתוח שפת העיצוב החדשה של ג'נסיס.

לוגו ג'נסיס - האם נראה בקרוב יונדאי עם תג מחיר של 500-800 אלף שקל?

לוגו ג'נסיס – האם נראה בקרוב יונדאי עם תג מחיר של 500-800 אלף שקל?


כצפוי מהמקובל בענף, יזכה הג'נסיס לזהות משלו עם לוגו חדש, הבטחה לאיכות הרכבה וגימור גבוהים במיוחד וכמובן שירות ברמה גבוהה אותה מצפים לקבל לקוחות דגמי היוקרה. בחברה לא מספרים לעת עתה אילו דגמים יוצעו בתחילת הדרך, אך סביר להניח שיוצעו דגמי קרוסאובר יוקרתיים, מכוניות סאלון ( כמתחרות ל- BMW סדרה 5 ומרצדס E קלאס ) ומכונית דגל כמתחרה ל-BMW סדרה 7, מרצדס S קלאס ולקסוס LS. שמות הדגמים יחלו ככל הנראה באות G.
יונדאי ג'נסיס - מכונית הדגל של יונדאי כיום. בעתיד ללא הלוגו של יונדאי

יונדאי ג'נסיס – מכונית הדגל של יונדאי כיום. בעתיד ללא הלוגו של יונדאי


שיווק הדגמים מתוכנן להיות כלל עולמי, כאשר השווקים בצפון אמריקה, סין, קוריאה והמזה"ת ( בעיקר מדינות המפרץ ) צפויים להיות שווקי מפתח בתחילת הדרך.