גרסאות ספורטיביות נוספות לאופל אינסיגניה בישראל

אופל מתחילה בשיווק האינסיגניה גם דגמי ה SRI וה – OPC ליין הנהנים מאבזור ומראה ספורטיביים . החל מ- 198,990 ₪. יבואנית אופל מרחיבה את היצע דגמי מכונית המנהלים אופל אינסיגניה ותחל לשווק בימים הקרובים 2 גרסאות נוספות בעלות מראה ספורטיבי יותר . מבחינת יחידת הכח , לא מדובר בשינויים ושני הדגמים מצוידים באותו מנוע…

ששי כהן 16 באפר, 2012
אופל אינסיגניה

אופל מתחילה בשיווק האינסיגניה גם דגמי ה SRI וה – OPC ליין הנהנים מאבזור ומראה ספורטיביים . החל מ- 198,990 ₪.

יבואנית אופל מרחיבה את היצע דגמי מכונית המנהלים אופל אינסיגניה ותחל לשווק בימים הקרובים 2 גרסאות נוספות בעלות מראה ספורטיבי יותר . מבחינת יחידת הכח , לא מדובר בשינויים ושני הדגמים מצוידים באותו מנוע 2.0 ליטר טורבו המוכר המפיק 220 כ"ס ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 6 הילוכים . כעת מצטרפים להיצע : אופל אינסיגניה SRI , הכולל פלטפורמה נמוכה יותר; מושבים ספורטיביים ואגרונומיים; כוונון חשמלי של המושבים (8 מצבים); חישוקי מגנזים "18; הגה ברמת גימור ספורטיבית המשנה את קשיחותועל-פי מהירויות (Servotronic) ועוד. דגם זה ישווק במחיר של 198,990 ש"ח.

הדגם השני : אופל אינסיגניה OPC Line , מיועד עבור אלו המעוניינים במראה של ה OPC הספורטיבית , אך מסתפקים ביחידת הכח הבסיסית והחזקה גם כך . כאן מאובזרת המכונית בכל האבזור שברמת הגימור SRI , ובנוסף, כולל הדגם מראה אגרסיבי יותר, לרבות חצאיות; ספויילרים; פגושים מונמכים; ג'אנטים ספורטיביים; הגה ספורט OPC; אגזוזים ייחודיים ודוושות אלומיניום מחוררות. דגם זה ישווק במחיר של 208,990 ש"ח.

באופל מייעדים את הדגמים החדשים למנהלים חובבי רכב בעלי ראש צעיר וספורטיבי.

עוד מחדשות רכב