דאצ'יה חדשה בתוך שעה

דאצ'יה מנסה להגדיל את כמות המסירות המידיות לאחוזים גבוהים משמעותית ומודיעה על שירות חדש : "דאצ'יה שלם וסע", בו תוכלו לצאת עם הרכב החדש תוך שעה מרגע התשלום המלא.

ששי כהן 08 במרץ, 2018

3 שנים לאחר שחזרה לשוק הישראלי דאצ'יה, מותג הלואו קוסט של ענף הרכב, והציעה אפשרות של הזמנת הרכב וקבלתו באותו היום, מהלך שלדברי החברה מרכז כיום כ-20% ממכירות המותג בארץ, משיקה דאצ'יה שירות חדש העונה לשם דאצ'יה שלם וסע", בו תוכלו לרכוש רכב חדש ולקבלו תוך שעה מרגע התשלום המלא.



כחלק מהמהלך, ניתן יהיה להגיע למרכזי המכירות של דאצ'יה בפתח תקווה, חיפה ובאר שבע, להתרשם ממגוון דגמי דאצ'יה  ולצאת עם רכב חדש תוך שעה במסלול "שלם וסע, כאשר לרשות הלקוחות יועמדו מגוון של דגמי דאצ'יה מוכנים למסירה.
לדברי רועי שחורי, מנכ"ל דאצ'יה ישראל: "מכירת רכב במסלול שלם וסע היא כדאית ומשתלמת ללקוח ולנו מכל היבט. מהלך זה נעשה בין היתר, בעקבות סקרי שביעות רצון שקיימנו המציגים בבירור שלקוחות שמקבלים את רכבם בתהליך מכירה מידי, יוצאים שמחים ומרוצים הרבה יותר וזוכים לחוויית קנייה גבוהה ומשמעותית. לאחרונה קיימנו מספר שינויים תפעוליים והגברנו את מלאי המכוניות הזמין למסירה מהירה עם מגוון דגמים, רמות אבזור וצבעים רחב הרבה יותר."
בשל התחרות העזה בשוק והירידה במסירות שמאפיינת את הענף בחודשים האחרונים, היבואנים מתאמצים לשכלל את שיטות השיווק ולשמור על חלקם בשוק, ומדובר לדעתנו במהלך חכם שמיטיב גם עם הצרכן, או לפחות עם מי שיש לו כסף מזומן לביצוע עסקה מיידית.
בחודשיים הראשונים של 2018 עלו לכביש כ-759 מדגמי דאצ'יה, לעומת 944 מסירות בתקופה המקבילה אשתקד.