דאצ'יה מציעה שטיפת בוץ ללקוחות הדאסטר 4X4 כדי לעודד אותם לרדת לשטח

כאשר 67% מלקוחות דאצ'יה דאסטר 4X4 בלונדון מודים שהתמודדות עם שטח מאתגר מבחינתם זה נסיעה על פסי ההאטה בדרך לבית הספר, מציעה החברה ללקוחות "שטיפת בוץ" לרכב כדי שיוכלו להעמיד פנים שהם לוקחים את ה-4X4 שלהם לשטח…

ששי כהן 11 בינו, 2022
דאציה דאסטר 4X4

סקר שערכה דאצ'יה בבריטניה בקרב 1,000 מרוכשי דגם הדאסטר 4X4 בלונדון, מאשש את החשדות של רבים מאיתנו, שמועניינים לרכוש רכב 4X4 ותוהים- כמה באמת יצא לנו לרדת לשטח עם הרכב. אז כדי לעודד את הירידה לשטח וניצול יתרונות השטח הנאים של הדגם, מזמינה החברה את לקוחות הדגם לעשות "שטיפת בוץ" בחינם, כדי שהבעלים הללו לפחות יוכלו להעמיד פנים שהם לוקחים את ה-4X4 שלהם בשטח, ואולי זה בסוף יעודד אותם גם לצאת לטיול שטח חוויתי.

לפי נתוני הסקר שמפרסמת דאצ'יה, 40% מלקוחות הדגם הודו שמעולם לא ירדו עם הרכב שלהם לשטח, ואף 19% מהם הודו כי מעולם לא העבירו בבורר מצבי הנהיגה את הרכב ל-4X4. לא פחות מ-67% מהלקוחות הודו כי אתגר השטח המרכזי שלהם עם הרכב הוא מעבר בפסי ההאטה שמובילים לבית הספר של הילדים שלהם…

דאציה דאסטר 4X4

אז כחלק מהניסיון של דאצ'יה לעודד את הלקוחות לצאת לנסיעות שטח, הקימה החברה בלונדון את מתחם "מוכן להרפתקה", בו מוזמנים הלקוחות לעבור בשטיפת בוץ שתשאיר להם את הרכב מלוכלך כמו אחרי נהיגת שטח, ואולי תעורר בהם את חיידק השטח. לפי דאצ'יה, לא ברור אצל מי נרשמו יותר חיוכים, אצל הלקוחות שראו את רכבם מלא בוץ ועם פוזה קרבית של שטח, או אצל העובדים שנהנו להשפריץ בוץ וללכלך לשם שינוי רכבים במקום לשטוף…

17% מהלקוחות הודו גם שהיו מעוניינים לצאת יותר לטיולי שטח, אך 13% סיפרו כי הבעיה טמונה בבני המשפחה שלהם שלא חובבים טיולים מאתגרים.

מה יוצא לדאצ'יה מזה? בראש ובראשונה פרסום, כאשר כמויות של דאסטרים שמסתובבים ברחבי לונדון ונראים כאילו חזרו מטיול שטח חוויתי, עשויים להצית את דמיון התושבים שבתקופת הקורונה מחפשים יותר חוויות ופתרונות לזמן הפנאי שלהם.  דבר נוסף, מהלך כזה מחזק את הקשר עם הלקוחות והגברת הנאמנות שלהם למותג ועשוי לתרום לגידול במכירות בהמשך.

בקיצור, מהלך שיווקי הומוריסטי וחביב למדי.

עוד מחדשות רכב