דגמים ראשונים של MG ZS EV החשמלית נחתו בישראל

חברת לובינסקי מצטרפת למהפכת הרכב החשמלי עם הגעתה לארץ של הגרסה החשמלית של MG ZS לצורכי תקינה, המבטיחה ביצועים נאים לצד טווח נסיעה של 263 ק"מ בין טעינות. השיווק יחל בקרוב.

ששי כהן 09 בספט, 2019
MG ZS EV החשמלית

קבוצת לובינסקי, יבואנית מותגי פיג'ו, סיטרואן DS, אופל ו-MG בישראל, נערכת למהפכה החשמלית ומודיעה על הגעתם של רכבים ראשונים חשמליים מתוצרת MG לישראל לצורך תקינה, שיהוו את הרכבים הסינים ה-100% חשמליים הראשונים בארץ וגם את רכב הפנאי ממותג עממי החשמלי הראשון בישראל.


הדגם החדש ZS EV הינו הגרסה החשמלית של הג'יפון MG ZS המשווק כאן בהצלחה מאז אפריל 2018, ומהווה את הסנונית החשמלית הראשונה בקרב מותגי לובינסקי בישראל (בשנה הבאה יצטרפו גם דגמים חשמליים של פיג'ו ואופל).

MG ZS EV החשמלית

MG ZS EV החשמלית בישראל

ה-ZS EV החשמלי בעל עמידה  מלאה בתקינה האירופית WVTA ומצויד בסוללת ליתיום מתקדמת בקיבולת של 45.6 קו"ש המקנה נסיעה משולבת בין טעינות בטווח של 263 ק"מ לפי תקן WLTP החדש והמחמיר המייצג את נתוני הנסיעה במצב אמיתי. משך הטעינה של סוללה זו מעמדת טעינה מסוג AC וממצב ריק לגמרי יארך כ-7 שעות ובטעינה מהירה במטען DC, עד 80 אחוז סוללה תוך כ-30 דקות. סוללה זו מעבירה את הכוח לגלגלים הקדמיים דרך מנוע חשמלי בהספק של 105 קילוואט (143 כ"ס) המספק מומנט של 35.6 קג"מ ומאפשר האצה מעמידה ל-50 קמ"ש תוך 3.1 שניות בלבד ול-100 קמ"ש תוך 8.2 שניות.

MG ZS EV החשמלית

מפרט הבטיחות של הרכב מרשים וכולל שלל מערכות בטיחות אקטיביות מקוריות המזכות אותו בציון בטיחות 7 – בלימה אוטונומית, מניעה אקטיבית לסטייה מנתיב הנסיעה, שמירת מרכז נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית עם פונקציית זחילה בפקקים, התרעת תנועה חוצה מאחור, הימצאות רכב בשטח המת של שדה הראיה, זיהוי הולכי רגל, מצלמת נסיעה לאחור, זיהוי תמרורי תנועה ומערכת ניטור מרחק מלפנים. זאת בנוסף ל-6 כריות אוויר, בקרות יציבות ואחיזה, עוגני איזופיקס לעיגון מושבי ילדים, סיוע לזינוק בעליה, בלם חניה חשמלי ועוד.

קבוצת לובינסקי, יבואנית MG לישראל תפתח את האפשרות לביצוע הזמנה מוקדמת לרכב בשבועות הקרובים וההשקה הרשמית בישראל תיערך לקראת סוף שנת 2019. המחיר יפורסם עם השקת הדגם.




עוד מחדשות רכב