דגמי אופל משתדרגים באחריות מורחבת

קבוצת לובינסקי יבואנית אופל, מעלה הילוך בשיווק המותג החדש שלה, וכחלק מבניית אמון הלקוחות, מרחיבה את האחריות ל-4 שנים ומציעה ללקוחות אופל טרייד-אין במחיר מחירון.

ששי כהן 13 בפבר, 2020
אופל גראנדלנד PHEV

שנה לאחר שקיבלה קבוצת לובינסקי את זיכיון שיווק דגמי אופל בישראל, מעבירה היבואנית הילוך ומודיעה על מספר צעדים שנועדו לחזק את אמון הלקוחות במותג הגרמני, חיזוק הקשר עם הלקוחות ובניית המותג מחדש בארץ, לאחר שסבל בשנים האחרונות מירידה בביקוש.


במסגרת הפעולות החדשות, מרחיבה לובינסי את האחריות לכל דגמי אופל שעולים לכביש החל מהחודש הנוכחי (פברואר 2020) ל-4 שנים או עד 120,000 ק"מ, במקום 3 שנות אחריות או 100,000 ק"מ, המצביעים על האמון של היבואן באיכות ואמינות הדגמים החדשים.

כחלק מהרצון לשפר את סחירות המותג בישראל, יוצאת לובינסקי במהלך חדש הקורא ללקוחות קיימים של אופל להשתדרג לאופל חדשה ולקבל על רכבם מחיר מחירון (בכפוף לבדיקה ולתקנון). בנוסף, גם בדגמים חדשים, מבטיחה היבואנית טרייד-אין עתידי במחיר מחירון, מה שאמור להסיר את חששם של הלקוחות מערך המכונית וסחירותה בעתיד.

כחלק מהמעבר לעידן השיווק הדיגיטלי, עם השקת הקורסה החדשה ניתן יהיה להזמין נהיגות מבחן ולבצע הזמנה ותשלום מלא על הרכב דרך אתר האינטרנט של אופל בישראל בשימוש במובייל, טאבלט או דסקטופ.

לצד אלו, בסיום שנה ראשונה לאופל תחת היבואן החדש, בה לא ממש השקיעה לובינסקי בפיתוח המותג והחדרתו לשוק, מבטיחים באופל שלל פעילויות שמטרתן להחדיר את אופל ולהביא אותו למקום ראוי יותר וגבוה יותר בטבלת מסירות רכב חדש בישראל, עם שלל דגמים חדשים: אופל קומבו שפונה לשוק הטנדרונים-מסחריות ושיווקו החל לפני מספר שבועות, אופל קורסה החדשה ששיווקה החל הבוקר, ודגמים חדשים נוספים שיגיעו במהלך השנה הקרובה, לרבות אופל קורסה e החשמלית, אופל אסטרה המחודשת, אופל גרנדלנד X פלאג-אין והמסחריות אופל ויוארו ומובאנו.