דגמי הונדה CB החדשים בארץ במחירים תחרותיים

יבואנית הונדה השיקה הבוקר בת"א את סדרת ה-"Neo sports cafe" הכוללת 3 דגמי נייקד (125, 300 ו-1,000 סמ"ק) בעלי עיצוב מודרני-מינימליסטי, טכנולוגיה מתקדמת ומחירים תחרותיים.

ששי כהן 29 במאי, 2018

צילומים: רונן טופלברג
חברת "מאיר", יבואנית הונדה, ערכה הבוקר מסיבת עיתונאים בת"א, בה השיקה את סדרת ה-CB החדשה, עם 3 דגמי נייקד חדשים, החל מ-125 סמ"ק, דרך ה-300 סמ"ק לקטגוריה הצומחת בארץ ועד 1,000 סמ"ק ספורטיבי במיוחד. בהתאם למגמת הצמיחה במכירות שאפיינה את הונדה אופנועים בישראל אשתקד עם קרוב ל-1,500 מסירות, בחברה צופים עליה במכירות גם השנה, עם יעד של 1,700 מסירות ונראה שהדגמים החדשים עשויים בהחלט לתרום לכך.



3 דגמי ה-"Neo sports cafe" מצטרפים לסגמנט הצומח ביותר במכירות בארץ (ובאירופה), הכולל את אופנועי הנייקד בעלי העיצוב המינימליסטי. קטגוריית הנייקד תופסת באירופה כ-37% מסך מכירות האופנועים, ויחד עם דגמי האדוונצ'ר המחזיקים נתח שוק דומה, מרכזים לא פחות מ-3/4 ממכירות הדו-גלגלי. סדרת ה-CB החדשה הכוללת דגמי 125, 300 ו-1,000 סמ"ק, אמורה יחד עם דגמי ה-500 ו-650 סמ"ק הוותיקים, להיות מנוע הצמיחה המרכזי של דגמי הכביש של הונדה בתקופה הקרובה בארץ.

סדרת הונדה CB החדשה 2018 בישראל


הונדה CB125R
גרסת ה-125 סמ"ק החדשה של ה-CB מציעה עיצוב נייקד מודרני ונאה, אך נכנסת לקטגורית אופנועי ה-125 סמ"ק שאינה זוכה לאהדה גדולה במיוחד בארץ. הדגם מצויד במנוע 125 סמ"ק המפיק 13 כ"ס ותיבת 6 הילוכים, ומציע את המשקל הנמוך ביותר בקטגוריה (125.8 ק"ג בלבד). בהונדה מצהירים שלמרות שמדובר בדגם הבסיסי במשפחה, החברה לא חסכה בפיתוח, והוא מצויד במכלולים איכותיים עם מזלג קדמי הפוך בקוטר 41 מ"מ, בלם דיסק קדמי 296 מ"מ עם 4 קאליפרים, דיסק אחורי 220 מ"מ, מערכת ABS המופעלת על 2 הבלמים, צמיגי דאנלופ במידות 110/70R17 מלפנים ו-150/60R17 מאחור, לוח שעונים LCD ותאורה היקפית מלאה מסוג LED. הדגם אמור לספק שילוב של ביצועים נאים ושימושיות ביום יום, ומציע צריכת דלק של 48 ק"מ לליטר ! לצד מיכל דלק נדיב בנפח 10.1 ליטר.
מחיר הדגם נקבע על 24,900 שקל ומתחריו בשוק יהיו: KTM דיוק 125, ימאהה MT-125 וסוזוקי GSX-S125.
הונדה CB125R

הונדה CB125R


הונדה CB300R
ללא ספק הדגם שצפוי להיות המרכזי במכירות דגמי ה-CB החדשים בארץ, הוא ה-CB300R, אשר נכנס לקטגוריית הביניים הצומחת ביותר בשוק. לצד עיצוב מודרני ומכלולים כמעט זהים לדגם ה-125 סמ"ק, מצויד הדגם במנוע סינגל בנפח 286 סמ"ק המפיק 31 כ"ס ובמשקל הקל בקטגוריה (143 ק"ג). צריכת הדלק המוצהרת שלו היא 30 ק"מ לליטר, ויחד עם מיכל הדלק שבנפח 10 ליטר, אמור להציע טווח נאה של 300 ק"מ בין תדלוקים. המתחרים העיקריים שלו בארץ הם ב.מ.וו GS310R וימאהה MT-03 ומחיר ההונדה נמוך משניהם ועומד על 34,900 שקל.

הונדה CB300R


הונדה CB-1000R
גרסת ה-"קפה רייסר" החזקה והספורטיבית בסדרת ה-CB החדשה, מבטיחה מקסימום ביצועים לצד עיצוב רטרו-מודרני מפתה, עם זנב קצוץ במיוחד והופעה ייחודית ושונה בשוק אופנועי הנייקד. הדגם כולל את מנועו של ה-CBR1000RR בגרסה מעודנת יותר,ומציע אופי מעט פחות קיצוני לטובת שימושיות טובה יותר בחיי היום יום. הספק המנוע 143 כ"ס, (תוספת של 20% בהספק מול הדור היוצא), לצד קיצוץ של 12 ק"ג במשקל ל-212 ק"ג. בין שלל האבזור שלו תמצאו גם מצערת RIDE BY WIRE, מערכת עם 3 מצבי רכיבה, מתלים מתכווננים מלפנים ומאחור מבית Showa, תאורת LED היקפית, בלמי דיסק 310 מ"מ מלפנים ו-256 מ"מ מאחור ועוד, כאשר גרסת ה-"פלוס" המאובזרת יותר כוללת גם מעביר הילוכים מהיר יותר, ידיות מחוממות, שקע ACC, מגן מושב, מגן מנוע ועוד. מתחריו בארץ: ימאהה MT-10, קוואסאקי Z1000 ב.מ.וו S1000R וסוזוקי GSX-1000S. מחיר הונדה CB-1000R יחל ב-99,900 שקל.

הונדה CB1000R







עוד מדו גלגלי