דגמי משאיות ואוטובוסים חדשים למרצדס בישראל

כלמוביל חשפה באירוע רכבי ההובלה בגני התערוכה סדרות דגמי משאיות חדשים ואוטובוס המצוידים במנועים בעלי תו התקן יורו 6, לצד משאית היברידית עירונית ראשונה בענף.

ששי כהן 19 ביונ, 2014
אירוע מכירות כלמוביל ( wheel )

חברת כלמוביל, יבואנית משאיות ואוטובוסים מרצדס, ומשאיות מיצובישי פוסו, חשפה באירוע המכירות השנתי של החברה שלל דגמים המצוידים במנועים בעלי תו התקן יורו 6 המחמיר. על מנת לעמוד בתקן איכות הסביבה האירופאי יורו 6, בחרו במרצדס להשתמש במספר טכנולוגיות במקביל: SCR, EGR ו-DPF אשר מפחיתים את ייצור המזהמים במנוע עצמו ופילטר ייעודי המותקן בתוך מערכת הפליטה של הרכב הלוכד ושורף את חלקיקי הפיח המזהמים עוד לפני פליטתם.
באירוע נחשפו מספר משאיות חדשות, ביניהן: מרצדס אטגו החדשה המיועדת להפצה עירונית, הסדרה החדשה של מרצדס אנטוס שתוכננה למתן מענה להפצה עירונית במשקלים גבוהים (18 טון ומעלה) והסדרה החדשה של מרצדס ארוקס משאית שתוכננה ונבנתה במיוחד לנסיעת שטח עבור ענפי הבניה והתשתיות בהינע מ-4×2 ועד 8×8 וב- 16 רמות הספק שונות.
לראשונה בענף, הוצגה גם מיצובישי פוסו קאנטר בגרסה היברידית, משאית חלוקה עירונית קלה, המצוידת במנוע טורבו דיזל 3.0 ליטר 150 כ"ס, הפועל בשילוב מנוע חשמלי בהספק של 53 כ"ס, המבטיחים הפחתת צריכת הדלק בשיעור של 20-25% לעומת הדגם הרגיל, לצד פליטת מזהמים נמוכה משמעותית. מחיר הדגם הבסיסי עומד על 240 אלף ש"ח.

אירוע מכירות כלמוביל ( wheel )

אירוע מכירות כלמוביל ( wheel )


באירוע הוצעו גם מוניות מרצדס בתנאי רכישה אטרקטיבים, עם דגש על החדרת מרצדס B קלאס שהצטרפה בחודשים האחרונים לשוק המוניות, ומציעה אפשרות להתקדם למונית מרצדס במחיר החל מ- 123 אלף ש"ח ( לפני מע"מ ) + 4 טיפולים שוטפים חינם + אפשרות מימון לשנתיים וחצי ללא ריבית והצמדה. לצד המחיר האטרקטיבי, מציעה ה- B קלאס גם מכוון מערכות בטיחות מתקדמות כמו ה- CPA להתרעה בפני תאונה חזיתית ומערכת לניטור ערנות הנהג.
בתחום האוטובוסים ניתן למצוא את ה- OC500 שילדת מרצדס בעלת ביצועי הנהיגה הדינמיים הטובים ביותר בשוק, עם שלדה חדשה המצוידת בסרן RO400 חדש ושני מנועי יורו 6 בעלי 6 צילינדרים 7.7 ל' או 10.7 ליטרים עם הספקים שבין 299-428 כ"ס המתאימים לסוגי היסעים שונים (עירוני, בינעירוני ותיירותי).


אירוע מכירות כלמוביל ( wheel )

אירוע מכירות כלמוביל ( wheel )

עוד מחדשות רכב