דודג' ראם הושק בישראל

מכשירי תנועה תשווק את הדגם באמצעות חטיבה נפרדת מדגמי הפרטיות של דודג' ועם תג מחיר החל מ 218,000 ש"ח. חברת מכשירי תנועה מרחיבה את פעילותה בארץ עם הקמת  חטיבת המשאיות הקלות של דודג' ותחילת שיווקו של הדודג' ראם בארץ כמתחרה לטנדרים הגדולים האמריקאים. משאיות דודג' חוזרות לארץ 30 שנה לאחר שיוצרו בישראל דגמי הדודג' 200…

ששי כהן 18 בספט, 2010

מכשירי תנועה תשווק את הדגם באמצעות חטיבה נפרדת מדגמי הפרטיות של דודג' ועם תג מחיר החל מ 218,000 ש"ח.

חברת מכשירי תנועה מרחיבה את פעילותה בארץ עם הקמת  חטיבת המשאיות הקלות של דודג' ותחילת שיווקו של הדודג' ראם בארץ כמתחרה לטנדרים הגדולים האמריקאים.
משאיות דודג' חוזרות לארץ 30 שנה לאחר שיוצרו בישראל דגמי הדודג' 200 ו- 300 ואף יוצאו לחו"ל ( ובעיקר לאיראן … ) ע"י צבי נטע שהיה אז מנהל היצוא של המפעל ומכהן כיום כמנכ"ל מכשירי תנועה.
הדגם הראשון שנוחת בארץ הוא הדודג' ראם 3500 עם הנעה כפולה , אשר משווק בשתי גרסאות : עם ארגז קצר באורך כולל של 6 מטרים ועם ארגז ארוך באורך כולל של 6.59 מטר. הרכב מצוייד במנוע טורבו דיזל מתוצרת ' CUMMINS ' בנפח 6.7 ליטר המפיק 350 כ"ס ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית 6 הילוכים והילוך כח.
דור נטע , בנו של צבי נטע , מונה למנהל המותג של דודג' משאיות ויהיה אחראי של שיווקו של הטנדר אשר פונה ללקוחות שונים מלקוחות דודג' המסורתיים . קהל היעד של הראם הינו בעלי מקצוע עצמאיים אשר דורשים רכב בעל יכולות העמסה גבוהות ויכולת תנועה במגוון דרכים וכן צה"ל וגופי ממשלה שונים . לטענת צבי נטע , בימים אלו בונים אב טיפוס של אביר 2 על בסיס דגמי הדודג' .
מתחריו של הדודג' בארץ הם שברולט סילבראדו אשר שולט בסגמנט המצומצם הנ"ל וכן הפורד F350 אשר כמעט ואינו נמכר השנה . שוק הטנדרים הגדולים עומד על 200 יחידות בלבד השנה ואיננו מתאושש כ"כ מהמיתון של 2009 , אשר האט את המכירות של הסגמנט שלפני כן עמדו על 450 כלי בממוצע בשנה. במכשירי תנועה מעריכים ששוק הכלים הנ"ל צפוי לגדול על חשבון בעלי טנדרים יפניים רגילים אשר יעברו לטנדרים הגדולים עקב היכולת לקזז מע"מ וכן הפטור משווי שימוש במשכורת . יש לציין שדגם הראם דורש רישיון ' ג ' אותו יוכל לקבל כל רוכש על חשבון היבואנית .
מחירו של דודג' ראם נקבע על 218,900 ש"ח לדגם הקצר ו 228,900 ש"ח לדגם הארוך ( לפני מע"מ ) . צפי המכירות עד סוף השנה עומד על 50 טנדרים ולשנת 2011 על 100 טנדרים.

דודג' ראם

דודג' ראם