דוקאטי סקרמבלר החדש 2019 נחת בישראל

יבואנית דוקאטי מודיעה על התחלת שיווקו של הסקרמבלר החדש ל-2019, הכולל מראה מעודכן עם 4 סגנונות עיצוב, לוח שעונים דיגיטלי מלא ועוד. המחיר יחל ב-65,800 שקל.

ששי כהן 30 בינו, 2019
דואקטי סקרמבלר אייקון

קצת יותר מ-4 שנים לאחר שנחת בארץ דוקאטי סקרמבלר, דגם הכניסה למותג האופנועים האיטלקי היוקרתי בעל העיצוב בסגנון רטרו, מודיעה ליגל היבואנית בישראל על התחלת שיווקו של הדגם החדש לשנת 2019, הכולל עיצוב מעודכן ושלל שדרוגים בתחום הנוחות והבטיחות.


הסקרמבלר המחודש כולל בבסיס את אותו מראה רטרו מרהיב של הדגם, אך לוקח אותו צעד קדימה עם לוחות צד המורכבים על מיכל הדלק שניתן להחליפם לטובת התאמה אישית, פנס חזית חדש עם תאורת יום LED וחיתוך X פנימי, מנוע שצבוע מעתה בשחור עם צלעות קירור מכורסמות ומפוסלות, חישוקי גלגלים וזרוע מתלה אחורי מעודכנים, מגן חום חדש למפלט, מושב שטוח ורחב יותר וגימורים אפורים בהיקפו ולוח שעונים דיגיטלי מלא ומעודכן.

הסקרמבלר ישווק עם אותו מנוע מוכר בנפח 803 סמ"ק המפיק 73 כ"ס ב-8,250 סל"ד ו-6.7 קג"מ ב-5,750 סל"ד. בתחום הבטיחות מצויד דוקאטי סקרמבלר במערכת בטיחות אקטיבית Cornering ABS מבית Bosch אשר מוסיפה מימד חשוב של בטיחות (פעילה גם בהטיה) ולבלמים מבית BREMBO. בחזית תמצאו דיסק בקוטר 330 מ"מ וקליפר מונובלוק עם 4 בוכנות. מאחור דיסק בקוטר 245 מ"מ וקליפר עם בוכנה בקוטר גדול של 34 מ"מ.

דואקטי סקרמבלר 2019

בנוסף לגרסת הכניסה ICON יש לדוקאטי סקרמבלר שלוש גרסאות נוספות:

FULL THROTTEL – השואב השראה ממסלולי פלאט-טראק. לצד צביעה ייחודית המפרט שלו כולל את כל העידכונים של משפחת SCRAMBLER העדכנית וגם מפלט טרמיניוני דו-קני, כידון שטוח, כנף קדמית קטנה וצמודה, משטחי צד למספר מירוצים וכיסוי למושב הנוסע.

CAFE RACER – פירוש מודרני לסטריט פייטרים של שנות ה-60', מה שהיה פעם ביטוי למרדנות ואינדיבידואליזם הפך היום להצהרה אופנתית וביטוי לטעם משובח. הגרסה כוללת את כל השינויים של משפחת SCRAMBLER  החדשה וגם צביעה דו-גוונים חדשה של כסף מאט (לא מבריק), שלדה כחולה וגלגלי שפיצים שחורים. מראות בקצות הכידון, מפלט דו-קני, משאבת בלם במראה רטרו, מסכת חזית לפנס ומספר "54" בצדדים כמחווה לברונו ספיג'ארי (אלוף GP משנות ה-60').

DESERT SLED – כאן ההשראה מגיעה דווקא מקליפורניה ואופנועי השטח הראשונים משנות ה-60' וה-70'. במקור אופנועי כביש שמהם הוסר כל מה שאינו הכרחי – וקיבלו צמיגים וחישוקים (ורק לפעמים) מתלים לשטח. הגרסה הזו כוללת את כל החידושים של משפחת SCRAMBLER וגם שלדה בצבע אדום, מתלים בעלי מהלך ארוך של 200 מ"מ, חישוקי 19 אינץ' בחזית וגלגלי שפיצים, רשת מגן לפנס הקדמי, כנפיים גבוהות ומגן גחון. בנוסף יש מצב "שטח" המבטל את ה-ABS.

מחירים:

– ICON 65,800 

– FULL THROTTEL  78,800 ₪

– CAFE RACER 85,800 

– DESERT SLED 85,800 

כל האופנועים זמינים גם בגרסת A1. המחירים אינם כוללים אגרת רישוי והוצאות רישוי.



עוד מדו גלגלי