דוקאטי סקרמבלר 1100 פרו החדש בישראל

יבואנית דוקאטי מתחילה בשיווק דגם הסקרמבלר 1100 המחודש, הנוחת בארץ בשתי גרסאות חדשות – PRO וספורט PRO, הכוללות הופעה סטייליסטית ומעודכנת, מנוע המפיק 86 כ"ס ושלל עדכונים טכניים המכוונים לאופי ספורטיבי יותר. המחיר יחל מ-104,100 שקל.

ששי כהן 25 ביונ, 2020
דוקאטי סקרמבלר 1100

חצי שנה לאחר שנחשפו בחו"ל, מודיעה ליגל יבואנית דוקאטי על הגעתם לישראל של דגמי ה-1100 פרו, ו-1100 ספורט פרו של הסקרמבלר, הזוכים למראה מעט שונה ואופי קצת יותר ספורטיבי המבטיח חווית רכיבה מרגשת לצד הופעה סטייליסטית בסגנון הרטרו.


גרסת ה-PRO הראשונה, מציעה סכמת צביעה חדשה בשם Drive Ocean המשלבת שלדת צינורות מפלדה ותת שלדה מאלומיניום בצבע שחור, כיסויי מכל דלק מאלומיניום שחורים, מערכת פליטה חדשה עם צמד דודים בצד הגוף ותושבת לוחית רישוי נמוכה הממשיכה את קו הזרוע האחורית. לסיום, מקבלת גרסה זו את עיצוב ה-X החדש של דוקאטי לפנס החזית.

גרסת הספורט PRO לוקחת את העניינים רחוק יותר מבחינת יכולות ההנאה מהרכיבה. החל מהנראות, גרסה זו מקבלת סכמת צביעה ספורטיבית, עם כיתוב 1100 מודגש על מכל הדלק ומושב בצבע חום ועורכת שלל התאמות מוכוונות ספורט, בהן מתלי אוהלינס מלפנים ומאחור, עם כוונון מלא, כידון נמוך וצר יותר משל גרסת ה-PRO ליצירת תנוחת רכיבה ספורטיביות יותר וכן מראות בסוף הכידון בסגנון אופנועי ה'קפה-רייסרים'.

דוקאטי סקרמבלר 1100

צמד הדגמים מצוידים במנוע L-טווין שנפחו 1,079 סמ"ק מקורר אוויר המפיק 86 כ"ס ב-7,500 סל"ד ו- 9 קג"מ ומבטיחים גמישות בכל מהירות ובכל סגנון רכיבה. יחד עם מיכל דלק בנפח של 15 ליטר ומושב חדש ונוח מבטיחים רכיבות ארוכות ובנוחות גבוהה במיוחד. שתי גרסאות אלה ממשיכות לחזק את תפישת הבטיחות של דוקאטי ומצוידות בבקרת אחיזה שכוילה במיוחד עבורם, ABS' קורנרינג' ושלושה מצבי רכיבה – Journey, Active ו-City המאפשרות לכל רוכב לבחור את תגובות האופנוע בהתאם להעדפותיו.

מחיר דוקאטי סקרמבלר 1100 PRO החדש עומד על  104,100 שקל. מחיר גרסת הספורט PRO נקבע על 120,100 שקל.



עוד מדו גלגלי