דור 3: נחשף איסוזו D-MAX החדש 2020

איסוזו חשפה בתאילנד את טנדר ה- D-MAX החדש ל-2020, עם מראה מודרני ומפתה (יחסית לטנדר…), תא נוסעים מעוצב ומאובזר ברוח מכונית פרטית, בטיחות משופרת ומנועי דיזל חדשים בהספקים של 150-190 כ"ס.

ששי כהן 12 באוק, 2019
איסוזו D-MAX החדש 2020

8 שנים לאחר שהוצג הדור הנוכחי של איסוזו D-MAX, ושנתיים לאחר שנחתה בארץ הגרסה המחודשת שלו, חשפה אמש איסוזו בתאילנד את הדור החדש של ה-D-Max, שמבטיח קפיצת מדרגה מול הדור הנוכחי בכל הפרמטרים, של הטנדר הנחשב לנמכר ביותר בישראל ב-15 השנים האחרונות.


הדור השלישי של הדי-מקס זוכה לעיצוב מודרני ומוחצן יותר, החל מחזית שגרתית יחסית לדגם הבסיסי, דרך חזית מעוצבת ועמוסת ניקלים בדגמי הביניים, ועד לחזית הכוללת גריל בצבע שחור מבריק בגרסאות הספורט-שטח הבכירות. לצד אלו, רושם הדגם פנסי חזית בטכנולוגיית בי-לד בחזית, ופנסים אחוריים מעוצבים גם הם משולבי LED. מעבר לכך, שומרת איסוזו על מבנה שלדת הסולם ומתלי עלים מאחור, ומשדרגת את הרכב לראשונה בדיפרנציאל אחורי ננעל, לצד מידות גדולות יותר מהדור הנוכחי עם אורך של 5.26 מטר, רוחב של 1.87 מטר ובסיס גלגלים של 312 ס"מ.

איסוזו D-MAX החדש 2020

בתוך תא הנוסעים רושם ה-D-MAX החדש קפיצת מדרגה משמעותית בכל הנוגע לעיצוב סביבת הנהג והנוסעים, איכות החומרים וההרכבה והאבזור שיוצע בדגמים, שיכלול לראשונה מולטימדיה מקורית עם מסך "7 בדגמים הבסיסיים או "9 בדגמים הבכירים, אשר תומכת באנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, וכן בקרת אקלים דיגיטלית כפולת אזורים עם פתחי מיזוג אחוריים, "פסנתר" מתגים מרכזי מעוצב, מגוון שילובי צבעים, כניסה והתנעה ללא מפתח, אופציה לריפודי עור ועוד.

אבזור הבטיחות כולל שדרוג עם ציודו של הרכב לראשונה בהתראת שטח מת במראות כולל תנועה חוצה מאחור. באיסוזו לא חושפים לעת עתה מערכות בטיחות מתקדמות נוספות, אולם סביר שהגרסה האירופאית שתופנה גם אלינו תכלול גם את שלל ההתראות המתבקשות.

איסוזו D-MAX החדש 2020

היצע המנועים יכלול צמד מנועי טורבו-דיזל יעילים וידידותיים יותר לסביבה, כאשר הבסיסי בנפח 1.9 ליטר מפיק 150 כ"ס (במקום 162 כ"ס כיום) ומומנט מרבי של 35.7 קג"מ, ויוצע בשילוב לתיבה ידנית עו אוטומטית 6 הילוכים, כאשר הדגם החזק יותר מצויד במנוע 3.0 ליטר 190 כ"ס ומומנט מרבי של 45.9 קג"מ ומשודך לעת עתה בתיבת הילוכים ידנית בלבד. צמד הדגמים יוצעו בגרסאות מרכב חד קבינה, קבינה וחצי או דבל קבינה, עם אופציה להנעה כפולה.

איסוזו D-MAX החדש צפוי להגיע לארץ במהלך 2020



עוד מחדשות רכב