דור 3: נחשף פורד קוגה 2019 החדש

פורד קוגה החדש זוכה לעיצוב מודרני ועגלגל משהו, מידות גדולות מבעבר, מנועים חדשים, תא נוסעים בהשראות הפוקוס וגרסת פלאג-אין היברידית שמצטרפת למשפחה.

ששי כהן 03 באפר, 2019
פורד קוגה 2019 החדש

6 שנים לאחר שהוצג הדור הנוכחי של פורד קוגה, הג'יפון המשפחתי של היצרן המתחרה בדגמים כמו יונדאי טוסון וקיה ספורטאז', חושפת פורד פרטים ותמונות ראשונות של הקוגה 2019 החדשה, שתגיע לשווקים כבר השנה.


הדור השלישי של הקוגה זוכה לעיצוב חדש לחלוטין, מודרני ושונה ממה שהכרנו עד כה אצל היצרן, ומציג מימדים גדולים מבעבר עם תוספת של 44 מ"מ ברוחב, 89 מ"מ באורך, אך גם צמצום של 20 מ"מ בגובה לטובת צריכת דלק והתנהגות כביש טובים יותר. בתוך תא הנוסעים זוכה הדגם לעיצוב סביבת הנהג שהועתק כמעט במלואו מפורד פוקוס החדשה (שעדיין לא הגיעה לארץ), יחד עם מולטימדיה עם מסך צף ואופציה ללוח שעונים דיגיטלי.
פורד קוגה 2019 החדש

היצע המנועים שרלוונטי לישראל כולל מנוע טורבו בנזין 3 צילינדרים חדש בנפח 1.5 ליטר, המפיק 120 כ״ס ו- 150 כ״ס ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים. במקביל, תוצע לראשונה בדגם גם גרסת פלאג-אין היברידית, המצוידת במנוע בנזין 2.5 ליטר ומנוע חשמלי, המבטיחים עד 50 ק"מ על חשמל בלבד.

פורד קוגה 2019 החדש

בתחום הבטיחות צפויה הקוגה לכלול מפרט בטיחותי מרשים (חלקו כאופציה), הכולל חידושים שונים כמו מערכת לסיוע לבריחה אוטונומית ממכשול העשוי לגרום לתאונה, מערכת אקטיבית לשמירה על נתיב הנסיעה הכוללת התחשבות גם בשטח המת במראות, התרעה על שמירת מרחק עם בלימה אוטונומית גם בצמתים ועוד.


עוד מחדשות רכב