דור 4: נחשפה טויוטה יאריס 2020 החדשה

טויוטה יאריס, מכונית הסופר-מיני הפופולרית כיום בישראל, זוכה לדור חדש ל-2020, מעוצב, חסכוני, ואיכותי מבעבר, וגם עם הבטחה להיות המכונית הבטיחותית ביותר בסגמנט. בישראל בשנה הבאה.

ששי כהן 16 באוק, 2019
טויוטה יאריס 2020 החדשה

7 שנים לאחר שהוצג הדור הנוכחי של טויוטה יאריס, מכונית הסופר-מיני הנמכרת ביותר כיום בישראל, והמכונית המצליחה ביותר של טויוטה באירופה עם יותר מ-4 מיליון עותקים שנמכרו שם מאז החל שיווק הדור הראשון ב-2001, מפרסמת הבוקר טויוטה תמונות ופרטים ראשונים על היאריס החדשה שתגיע לשוק בתחילת 2020.


הדור הרביעי של טויוטה יאריס זוכה לשלדת ה-GA-B החדשה של היצרן, המבטיחה מרכב קשיח ובטיחותי יותר, לצד נוחות נסיעה משופרת, הבטחה להיות יותר מהנה לנהיגה וגם תמיכה אופטימלית יותר לשלל סוגי מנועים. לצד עיצוב חדש לחלוטין, עם מראה אלגנטי-ספורטיבי מפתה למראה, והרבה יותר צעיר מהדור הנוכחי, שללא ספק יקרוץ מעתה גם יותר לצעירים. הדגם זוכה לראשונה גם בתאורת LED מלאה בחזית, לצד מאותתי LED דינמיים, המצטרפים לאופציה לעיצוב בצביעה דו-גוונית, חישוקי גלגלים בעיצוב ספורטיבי יותר ותאורת LED אחורית מרשימה המשולבת עם ספויילר מובנה בדלת תא המטען.

טויוטה יאריס 2020 החדשה

מעבר לכך, היאריס צפויה להיות מרווחת יותר עם תוספת של 5 ס"מ לרוחב המכונית, אך עם קיצוץ של 4 ס"מ בגובה לטובת התנהגות כביש וצריכת דלק טובים יותר. למרות הקיצוץ בסעיף הגובה, מבטיחים בטויוטה שהמרווח לראשי הנוסעים נותר ללא שינוי.

בתוך תא הנוסעים זוכה היאריס לעיצוב חדש תחת הקונספט" פחות זה יותר", עם עיצוב נקי ומיעוט מתגים, כאשר את מערכות התפעול המרכזיות תוכלו להפעיל דרך לחצנים יעודיים, כאשר תפעול מלא של מערכות הרכב נעשה דרך מערכת המולטימדיה. היאריס תציע כאופציה גם תצוגה עילית של נתוני הדרך על השמשה הקדמית בגודל חריג של "10 ובממשק צבעוני.  ברשימת אופציות האבזור תוכלו לפגוש לראשונה גם משטח טעינה אלחוטי לסמארטפון שלכם, חימום הגה ותאורת אווירה, המצטרפים לאיכות חומרים גבוהה מבעבר ושלל תאי אחסון שימושיים בגדלים שונים.

טויוטה יאריס 2020 החדשה

מנוע 1.5 ליטר חדש 3 צילינדרים !

טויוטה יאריס החדשה זוכה גם למנוע 1.5 ליטר חדש, 3 צילינדרים בטכנולוגיית מחזור אטקינסון, אשר יוצע בגרסאות בנזין או היברידי. בשווקים מסוימים בעולם יוצע הדגם גם בגרסת 1.0 ליטר בנזין 3 צילינדרים. בטויוטה לא חושפים לעת עתה נתונים טכניים מלאים על מנוע ה-1.5 ליטר, למעט הבטחה לאיזון מושלם של המנוע המונע רעידות ורעשים לא רצויים, ויעילות תרמית של 40% הגבוהה מיעילות מנועי דיזל. ביחס למנוע הקודם, מדובר גם בתוספת של 15% בכח, לצד צמצום של 20% בנתוני צריכת הדלק ופליטת המזהמים.

הסופר-מיני הבטוחה ביותר?

היאריס החדשה מבטיחה להיות גם מכונית הסופר-מיני הבטיחותית ביותר בקטגוריה שלה, כאשר לצד תכנון חדש של השלדה, וחבילת בטיחות מקורית TSS משופרת (בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, החלפת אורות אוטומטית ועוד) אשר זוכים לחיזוק בדגם החדש עם בקרת שיוט אדפטיבית שתוצע כסטנדרט בכל הגרסאות. מעבר לכך, רושמם היאריס חידוש עולמי עם ציודה של המכונית בכרית אוויר צדדית מרכזית, העתידה להגביר את בטיחות הנוסעים בפגיעת צד, ובתוספת לכריות הווילון המוכרות. פרטים נוספים על חבילת הבטיחות החדשה יפורסמו בקרוב.

טויוטה יאריס החדשה 2020 צפויה להגיע לארץ במחצית השניה של 2020. 




עוד מחדשות רכב