דור 4: סקודה אוקטביה 2020 נחשפת באיורים ראשונים

האם כך תיראה המכונית הבאה שלכם ממקום העבודה? סקודה חושפת איורים ראשונים של האוקטביה החדשה, המדגימים מראה ספורטיבי ומפתה. גרסת היצור מן הסתם תהיה שגרתית יותר.

ששי כהן 18 באוק, 2019
סקודה אוקטביה 2020

7 שנים לאחר שהוצג הדור הנוכחי של סקודה אוקטביה, אחת מהמשפחתיות המצליחות בישראל בשנים האחרונות, חושפת סקודה איורים ראשונים של הדור החדש של האוקטביה, שייחשף רשמית בחודש הבא.


אם נסתמך על האיורים הרשמיים שמפרסמת החברה, ניתן להניח שהדור הבא יהפוך ממכונית די משעממת למראה ושקופה על הכביש, למשפחתית אלגנטית וספורטיבית בעלת הופעה מושכת במיוחד. חבל רק שגרסת הייצור שתיחשף ממש בקרוב תציע מראה הרבה יותר שגרתי, אולם בהמשך לכמה תמונות ריגול של הדגם החדש שפורסמו לאחרונה ברשת, ניתן להניח שהעיצוב יהיה הרבה יותר מושך מהדור הנוכחי וישלב אלמנטים מהסקאלה והסופרב החדשות.

סקודה אוקטביה 2020

הגרסה הרלוונטית לישראל תמשיך להגיע ככל הנראה עם מנוע הטורבו 1.5 ליטר 150 כ"ס המוכר משלל דגמי הקונצרן, שיוצע בשילוב לתיבה אוטומטית כפולת מצמדים עם 7 הילוכים, כאשר לצידה תוצע גרסת 2.0 ליטר טורבו עם הספק שינוע סביב ה-200 כ"ס. בסקודה לא חושפת לעת עתה נתונים טכניים או תמונות של עיצוב תא הנוסעים, אולם סביר להניח שעיצוב סביבת הנהג יתאפיין בעיצוב נקי ונטול יחסית של מתגים, מסך מולטימדיה כנראה "צף" בגודל "8 בגרסה הבסיסית ואולי גדול יותר בדגמים המאובזרים, משטח טעינה אלחוטית, לוח שעונים דיגיטלי ושלל פטנטים ותאי אחסון חכמים המאפיינים את דגמי סקודה, כשלצידם ימשיך להציע תא נוסעים ותא מטען גדולים מהמקובל בקטגוריה.

סקודה אוקטביה 2020 החדשה תיחשף רשמית ב-11 בנובמבר 2019 ותגיע לארץ במהלך 2020. 



עוד מחדשות רכב