דור 6: נחשפה אופל אסטרה החדשה 2022

אופל חושפת את הדור השישי של האסטרה, עם עיצוב חדש לחלוטין, אופציה לראשונה לגרסאות פלאג-אין הייבריד ותא נוסעים עתיר טכנולוגיה. בישראל ברבעון הראשון של 2022.

ששי כהן 13 ביול, 2021
אופל אסטרה החדשה 2022

30 שנה לאחר שהוצג הדור הראשון של אופל אסטרה, ו-6 שנים לאחר שהוצג הדור הנוכחי של המשפחתית הפופולרית של אופל, חשפה היום היצרנית את הדור השישי של האסטרה שפותח לראשונה תחת בעל הבית החדש -קבוצת סטלנטיס ואמור להגיע לשווקים הראשונים באירופה בתחילת 2022.

האסטרה החדשה שחולקת מכלולים רבים עם פיג'ו 308 החדשה (האחות החורגת מבית), זוכה לעיצוב חדש ומודרני יותר, המהווה התפתחות נאה מול הדגם היוצא, ויישור קו עם שפת העיצוב החדשה של היצרן, אותה פגשנו בשנה החולפת עם המוקה, ואימוץ גם של שפת העיצוב VIZOR הכוללת חזית חדשה ודי אחידה לדגמי אופל ( את הסנונית הראשונה שלה בארץ פגשנו עם הקרוסלנד המחודש), הכוללת גריל אטום בצבע שחור מבריק, יחידות תאורה ראשיות בטכנולוגיית LED (אופציה לפנסי LED Intellilux אדפטיביים וחכמים (המורכבים מ-168 נורות LED כל פנס), המביאים לדברי אופל את היום לשעות הלילה…

אופל אסטרה החדשה 2022

הדגם ישווק בתחילת הדרך בגרסת האצ'בק 5 דלתות אשר צומחת קלות במידות עם 4.37 מטר לאורך, 1.86 מטר לרוחב, גובה של 1.47 מטר ובסיס גלגלים שצמח ל-267 ס"מ. למרות שמדובר בצמחיה קלילה במידות, באופל מציינים שהדגם מרווח יותר בתא הנוסעים הודות לתכנון חכם יותר של המרכב, והקטנת מכסה המנוע. נפח תא המטען צמח משמעותית ועומד על עד 422 ליטר (בהתאם למיקום הספסל האחורי הנע על מסילה).

בתוך תא הנוסעים מציע הדגם קפיצת מדרגה עם הרבה יותר חדשנות ואימוץ לוח שעונים דיגיטלי "10 שיוצע כבר מגרסת הכניסה, ולצידו מולטימדיה עם מסך מגע "10 תומכת אנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי שיחד עם ידית הילוכים אלקטרונית זעירה, יוצרים מופע טכנולוגי מרשים בתא הנוסעים, עיצוב נקי ומיעוט מתגים (שינוי גדול ביחס לאסטרה היוצאת). יחד עם זאת, באופל שמרו על גישה מהירה במתגים לבקרת האקלים וכפתור מכאני להדלקת הרדיו וכיוון הווליום שנוחים יותר לתפעול תוך כדי נהיגה. לצד אלו, תוצע רשימת אבזור ארוכה כאופציה, הכוללת בין השאר תצוגת Head-Up של נתוני הדרך על השמשה הקדמית, עדכוני OTA, מצלמות 360 מעלות, משטח טעינה אלחוטי לנייד ועוד. בסעיף האבזור, צפויה האסטרה החדשה להציע את שלל מערכות הבטיחות המתקדמות הקיימות כיום בסגמנט.

אופל אסטרה החדשה 2022

היצע המנועים של הדגם יכלול בבסיס את מנוע הטורבו 1.2 ליטר בנזין המוכר, המשודך לתיבת הילוכים ידנית 6 הילוכים (עם הספק של 110 כ"ס) או אוטומטית פלנטרית 8 הילוכים (והספק של 130 כ"ס), וכן את מנוע הטורבו-דיזל 1.5 ליטר המוכר שמפיק 130 כ"ס ומשודך לתיבה אוטומטית. לראשונה באסטרה, מתחילה המכונית מעבר גם לעידן החשמלי, עם צמד דגמי פלאג-אין הייבריד הכוללים מנוע טורבו 1.6 ליטר ומנוע חשמלי, המפיקים הספק משולב של 180 כ"ס בגרסת הבסיס או 225 כ"ס בגרסה הבכירה. נתונים טכניים אודות הביצועים וצריכת הדלק טרם פורסמו.

מקבוצת לובינסקי יבואנית אופל, נמסר כי האסטרה החדשה צפויה להגיע לישראל ברבעון הראשון של 2022. 

עוד מחדשות רכב