מהודו באהבה: ד.ל.ב מוטוספורט השיקה רשמית את רויאל אנפילד בישראל

מותג האופנועים רויאל אנפילד הושק רשמית בישראל ע"י היבואן החדש – ד.ל.ב מוטוספורט מקבוצת לובינסקי, עם אולם תצוגה יפהפה, 4 דגמים בתחילת הדרך במחיר החל מ-25,000 שקל וצפי למכירת 200 אופנועים בשנה הקרובה.

ששי כהן 23 בדצמ, 2021
אולם תצוגה רויאל אנפילד בתל אביב

קרוב לשנה לאחר שקיבלה את זיכיון היבוא לאופנועי רויאל אנפילד, וארבעה חודשים לאחר שהחלה בשיווק ראשוני של הדגמים, השיקה הבוקר ד.ל.ב מוטוספורט רשמית את מותג האופנועים ההודי בישראל, יחד עם אולם תצוגה מעוצב במיוחד, הנחשב לאחד היפים בענף. המותג החדש הינו חלק מהתפתחות חברת ד.ל.ב מוטוספורט מקבוצת לובינסקי, המייבאם כיום גם את אופנועי הכביש והשטח של KTM, אופנועי הקאסטום של אינדיאן, קטנועי פיג'ו, טרקטורוני TGB ופולאריס, המשאיות הזעירות והחשמליות של גופיל ועוד.

אופנועי רויאל אנפילד המוכרים לחלקכם מהטיולים של אחרי הצבא להודו, הגיעו לארץ ביבוא אישי עד שנת 2010, ומאז שווקו כאן באופן רשמי תחת כמה יבואנים לאורך השנים, שהעלו לכבישים כמה מאות אופנועים, כ-400 מהם מאז שנת 2014. עם מעבר היבוא לידי קבוצת לובינסקי, צפויה תנופת פיתוח של המותג בארץ, כאשר נכון להיום משווקים כאן כבר 4 דגמים ובשנה הקרובה היצע הכלים צפוי לעלות ל-10 דגמים. סה"כ מעריכים בחברה שבשנה הקרובה תמכור היבואנית החדשה כ-200 כלים.

רויאל אנפילד הימליאן 400

29,990 שקל: רויאל אנפילד הימליאן 400

בארבעת החודשים הראשונים של השיווק מכרה כאן לובינסקי כמות מרשימה של 59 כלים, כאשר 40 מתוכם כבר נמסרו ללקוחות והשאר ימסרו בשבועות הקרובים. לדברי היבואן, קהל הלקוחות של המותג אינם רק "אנשי פולרנטין" ודומיהם שערכו טיול ארוך בהודו, נחשפו לכלים ושמחים לאמץ אותם גם בארץ, אלא גם שלל רוכבים מתחילים שמחפשים אופנועים ידידותיים וקלים לרכיבה, לקוחות שמחפשים אחר כלים חדשים בתקציב נמוך, חובבי אופנועים בעיצוב רטרו סטייליסטי ועוד, ולדבריהם גם נרשמו עד כה לא מעט לקוחות שרכשו את האופנוע, והיו עם רישיון נהיגה "רדום" (למעשה חוזרים לשוק האופנועים לאחר שלא רכבו שנים על דו-גלגלי).

רויאל אנפילד אינטרספטור 650

רויאל אנפילד אינטרספטור 650

מותג רויאל אנפילד נחשב לאחד הוותיקים בעולם האופנועים וחוגג השנה כבר לא פחות מ-120 שנות ייצור, ובעל היקף יצור כיום של לא פחות ממיליון אופנועים בשנה. כל הדגמים שמגיעים לארץ מתאפיינים באיכות גבוהה יותר המיועדת ליצוא לשוק האירופאי ואף כוללים מנועים המותאמים לדרישות זיהום האוויר יורו 5.

רויאל אנפילד מטאור 350

24,990 שקל: רויאל אנפילד מטאור 350

היצע הכלים כרגע בישראל מתחיל עם דגם המטאור 350 שמוצע במחיר החל מ-24,990 ₪, ממשיך עם דגם ההימליאן 400 סמ"ק שמציע יכולות רכיבה גם בשטח קל ומוצע ב-29,990 ₪, ממשיך עם האינטרספטור 650 בעל העיצוב הבריטי הקלאסי שמוצע במחיר של 44,990 ₪, ומסתכם לעת עתה בדגם הקונטיננטל GT, אופנוע בסגנון קפה רייסר שמוצע גם הוא ב- 44,990 ₪. הדגמים החדשים מוצעים בישראל עם אחריות לשנתיים ללא הגבלת ק"מ, אך מי שחושב שעלויות האחזקה זולות כמו עלויות הכלים, אז שיצפה לעלויות אחזקה המקבילות לממוצע בשוק הדו-גלגלי וחבל.

כל הדגמים יוצעו עם שלל אפשרויות שדרוג והתאמה אישית לפי טעמם של הרוכבים, במחירים נוחים יחסית ביחס למקובל בענף, ובאולם התצוגה המרהיב תוכלו למצוא גם חנות אביזרים וציוד רכיבה בסגנון המיוחד של המותג.

עוד מדו גלגלי