ד.ל.ב מוטוספורט תשווק את אופנועי רויאל אנפילד בישראל

מהודו באהבה: ד.ל.ב מוטוספורט יבואנית אופנועי KTM, אינדיאן, קטנועי פיג'ו ואחרים, תחל בקרוב בשיווק גם אופנועי רויאל אנפילד בישראל, עם אולם תצוגה חדש ו- 3 דגמים בתחילת הדרך העומדים בתקן יורו 5 העדכני.

ששי כהן 11 בפבר, 2021
רויאל אנפילד אינטרספטור 650

ד.ל.ב מוטוספורט, מקבוצת לובינסקי, יבואנית מותגי פולאריסKTMאינדיאן, קטנועי PEUGEOTTGBHISUN, המשאיות החשמליות של GOUPIL וציוד הרכיבה KLIM, ממשיכה להתרחב ותחל לשווק בקרוב את מותג האופנועים הקלאסי ROYAL ENFIELD מבריטניה והודו.


החברה תקים עבור המותג אולם תצוגה ייעודי בתל אביב ובחודשים הקרובים יוצעו בו כל דגמי המותג – ה'אינטרספטור 650', קונטיננטל GT650', הימליאן 410 ובעתיד הקרוב גם את ה'מטאור 350', ה'בולט' וה'קלאסיק' החדשים. שיווק ושירות המותג החדש יתבסס על חלק ממערך הסוכנויות בפריסה ארצית של ד.ל.ב מוטוספורט. 

מותג רויאל אנפילד אשר נוסד בשנת 1901 (בדומה למותג האופנועים האמריקאי INDIAN), נחשב לאחד הוותיקים בעולם והקיף המכירות עומד על כמיליון יחידות בשנה, ובארץ הוא בעיקר מזוהה עם מטיילים שעשו טיול ארוך בהודו. היצרן השקיע משאבים רבים בשנים האחרונות כדי לפתח את דגמי האופנועים מתוצרתו, מתוך הכוונה להעצים את הפעילות באירופה. בהתאם לכך, כל דגמי החברה עומדים בתקן יורו 5 העדכני והם מביאים עמם סגנון ייחודי, LIFE STYLE מאוד מיוחד, ייצור מלא בעבודת יד מסורתית ותמורה גבוהה מאוד למחיר.

לדברי משה ראובני, מנכ"ל מוטוספורט: "אנו מתרגשים היום לצרף את מותג ROYAL ENFIELD בעל המורשת העשירה והמפוארת למותגי הבית של ד.ל.ב מוטוספורט. נדאג להעניק ללקוחות המותג בישראל את מעטפת השירות והחלפים הטובה ביותר".



עוד מדו גלגלי