האזרח הוותיק סוזוקי קרוסאובר נחשף בדור חדש ל-2022

סוזוקי קרוסאובר, אחד מרכבי הפנאי הוותיקים והפופולרים בישראל, מתעדכן בדור חדש המציע עיצוב מלוטש ושדרוג האבזור. בישראל במהלך השנה הבאה.

ששי כהן 26 בנוב, 2021
סוזוקי קרוסאובר 2022 החדש

8 שנים לאחר שהוצג הדור הנוכחי והשני של סוזוקי S -CROSS, המוכר כאן יותר בשם קרוסאובר, וקרוב לחמש שנים לאחר שנחתה כאן  מתיחת פנים מקיפה שלו, חושפת סוזוקי את הדור השלישי של הקרוסאובר, אחד מרכבי הפנאי הפופולרים על כבישי ישראל בעשור החולף.

הדגם החדש שיגיע לשוק ב-2022, שומר על קווי העיצוב המוכרים של הדגם, אך משדרג אותם בחזית ועיצוב זנב חדשים לחלוטין, המבקשים להקנות לרכב הופעה קצת יותר שרירית, ולחזק את תדמיתו של הדגם כסוג של ג'יפון, מה שלא תמיד היה אפשר להגיד על הדור היוצא. בסוזוקי מדברים על דור חדש לחלוטין, אולם שימוש באותה השלדה והמידות החיצוניות הזהות של הרכב, מעידים יותר על מתיחת פנים משמעותית לרכב ולאו דווקא דגם חדש לחלוטין. יחד עם גריל חדש וכונס אוויר גדול בעיצוב מיוחד ויחידות תאורה צרות מבעבר ובטכנולוגיית LED, מציע הרכב עיצוב מודרני יותר, אולם משהו שלפחות לפי התמונות שנחשפו כנראה לא ממש יסובב ראשים.

סוזוקי קרוסאובר 2022 החדש

גם בתוך תא הנוסעים מדובר בעדכון לדגם היוצא, כאשר את עיקר השינויים תמצאו בעיצוב החדש של קונסולת המכשירים המרכזית, מסך מולטימדיה בסגנון "צף" שיוצע בגודל של "7 או "9 ויכלול קישוריות לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי (כולל אופציה אלחוטית עם המסך הגדול), לצד שלל עדכונים קוסמטיים בתא הנוסעים וגרפיקה חדשה לחלק מלוח השעונים. חבילת אבזור הבטיחות שודרגה בדגם החדש וכוללת גם מצלמות 360 מעלות, חיישני חניה היקפיים, התרעת שטח מת במראות הצד ועוד.

סוזוקי קרוסאובר 2022 החדש

היצע המנועים כולל את אותה יחידת כח מוכרת מהדור הנוכחי, הכוללת מנוע טורבו בנזין 1.4 ליטר המפיק 129 כ"ס ומומנט מרבי של 24 קג"מ, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה או ידנית 6 הילוכים והנעה קדמית או כפולה לבחירה וכולל תמיכה היברידית קלה 48V לטובת שיפור קל של צריכת הדלק והפחתת פליטת המזהמים. הביצועים: תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש ב-9.5 שניות או 10.2 שניות בגרסת ה-4X4 ומהירות מרבית של 190 קמ"ש. נתוני צריכת הדלק טרם נחשפו, אולם סביר להניח שהדגם ימשיך להיות אחד החסכוניים בקטגוריה כפי שהיה עד כה.

שיווק סוזוקי קרוסאובר 2022 החדש צפוי להתחיל בארץ במהלך השנה הבאה.

עוד מחדשות רכב