ההתלבטות בקניית רכב יד ראשונה או שניה

רוב האנשים מתלבטים האם לקנות רכב חדש או רכב משומש ומהיכן כדאי לקנות אותו. במאמר זה נציג את היתרונות והחסרונות של קניית רכב יד ראשונה לעומת קנייה של רכב יד שנייה . ( מדור פרסומי )

ששי כהן 11 במרץ, 2015

קבלת החלטה- רכב חדש או יד שנייה?
רכישת רכב יד שנייה משמע קניית רכב שאינו חדש ושעולה פחות כסף מרכב חדש. כאן חשוב לעשות את החישוב המתאים לכם ולברר עם עצמכם האם מדובר על פער כה משמעותי מבחינת מחיר הקנייה, האם משתלם לקנות רכב במחיר נמוך יותר אך לקחת את הסיכון שמא הוא יזדקק לכל מיני תיקונים והחלפת חלפים משום בלאי או שמא משתלם כבר לקנות רכב יד ראשונה שאמנם עולה קצת יותר, אך מבטיח לכם אחריות של היצרן, מערכות חדשניות ומתקדמות בכל הקשור אל האבטחה, אסתטיות ואביזרים מפנקים ועוד כל מיני דברים שמאפיינים רק רכב חדש. בנוסף, תוכלו לדעת שאתם הראשונים שנכנסו אליו ואף אחד לא נהג בו לפניכם ולכן לא צריך לדאוג שמא הרכב עבר תאונות דרכים, קילומטראז' מסוים ועוד.
חדש או משומש – היתרונות והחסרונות
רכב חדש- כאן אתם קונים רכב חדש מהניילונים ויכולים להיות בטוחים שהוא מגיע ללא תקלות כלשהן, בעיות שונות, קילומטראז' התחלתי, רכיבים חדשים, אחריות של היצרן או היבואן, כל המערכות של הרכב מתקדמות וחדשות והוא נראה נפלא. החיסרון של קניית רכב חדש לעומת רכב יד שנייה בא לידי ביטוי במחיר ודבר נוסף אותו חשוב מאוד לקחת בחשבון הוא ירידת הערך של המכונית. עם תחילת השימוש בו הערך שלו מתחיל לרדת.
רכב יד שניה- המחיר של הרכב הוא היתרון המרכזי של קניית רכב יד שניה מליסינג או מאדם פרטי. בנוסף, יש לקחת בחשבון שכאן אין אובדן ערך משמעותי על הרכב. יש לקחת בחשבון שאם אתם בוחרים לקנות רכב יד שנייה מאדם פרטי לא תהיה לכם אחריות על הרכב אותו אתם קונים ובנוסף, תצטרכו לשאת במשא ומתן לגבי הרכב וכל הקשור אליו, לא תוכלו להיות בטוחים במאת האחוזים שהדברים שנאמרו לכם לגבי הרכב אכן נכונים וקרוב לוודאי שתתקלו במצבים של בלאי וצורך בתיקונים לעיתים קרובות יותר בהשוואה אל רכב חדש.
ליסינג פרטי ורכב יד שנייה – לסיכום
קניית רכב יד שניה מליסינג מאגדת יתרונות רבים ולכן בשנים האחרונות אנשים רבים מחליטים לרכוש את הרכב שלהם מחברת ליסינג. ההיצע גדול. החברה מציעה אחריות ותנאי מימון נוחים ביותר. הרכב מגיע עם ספר טיפולים ולאחר כל הטיפולים הדרושים ויש כתובת אליה ניתן לפנות לגבי כל בעיה. לסיכום, ההחלטה האם לקנות רכב יד שניה או רכב חדש היא ההחלטה שלכם וזאת בהתאם לשיקולים שלכם. אם אתם מוכנים לשלם עבור רכב חדש שיעניק לכם את כל הפינוקים החדשניים ביותר ואתם מוכנים לכך שתהיה ירידת ערך משמעותית לרכב בשנים הראשונות, עשו זאת. אם אתם מעוניינים לקנות רכב טוב במחיר נמוך יותר ואתם מוכנים לקחת את האפשרות שתדירות התיקונים בו תהיה גדולה יותר מאשר רכב חדש, קנו רכב יד שנייה. הכל מתחיל בהכרת היתרונות והחסרונות של רכב חדש ורכב יד שנייה והעדיפות שלכם.
הכתבה הינה מדור פרסומי ממומן

עוד מחדשות רכב