הוזמנתם? אירוע מכירות ראשון לטסלה בישראל

לראשונה מאז שהחלה פעילות בישראל, מזמינה טסלה ישראל את לקוחותיה לחגוג את פתיחת מרכז השירות הראשי ואולם התצוגה הרשמי שלה בישראל, באירוע חגיגי בו לבצע נסיעות מבחן ולקבל הצעות רכישה.

ששי כהן 07 במאי, 2024
טסלה נתניה

בתמונה הראשית: מרכז השירות והמכירות החדש של טסלה בנתניה. צילום: תומר פולטין

קצת יותר מ-3 שנים לאחר שנכנסה טסלה לישראל, ממשיכה טסלה ליישר קו עם המקובל בשיווק רכב בישראל (ובעולם) ולראשונה מזמינה את לקוחותיה לאירוע מכירות חגיגי בו תחשוף את אולם התצוגה הראשון שלה בישראל, לצד מרכז השירות החדשני שהוקם בנתניה. ואם לחשוב על זה שבתחילת הדרך הם לא בדיוק ענו לטלפונים, לא אפשרו נסיעות מבחן ולא בדיוק חשבו על שירות לקוחות, המרכז החדש אמור לפתור בדיוק את הבעיות האלו.


בהודעה שהוציאה החברה ללקוחות, היא מזמינה "לחגוג איתנו את החנות החדשה שלנו ביום רביעי 15 במאי או שישי 17 במאי ולחוות בעצמכם את Tesla". באירוע תוכלו להתרשם מכל אחד מדגמי החברה המיובאים לארץ ואף לבצע נסיעות מבחן במקום. "היועצים שלנו יהיו זמינים כדי להדריך אתכם בתהליך נסיעת המבחן ויענו על כל שאלה שלכם לגבי טעינה, מימון ותכונות. כיבוד קל ומשקאות יוגשו במקום" מוסיפים בטסלה.

בחברה השיקו גם שירות Callback בו תוכלו להשאיר פרטים ויועצים שלהם ישובו אליכם בשיחת טלפון (ממש אחרית הימים…).

נכון להיום נרשמו בחברה כבר יותר מ-20,000 הזמנות, כאשר כ-19,344 מכוניות כבר נעות על כבישי ישראל. למרות התחרות העזה שמתנהלת בשוק החשמליות ולא פחות מ-37 מותגי רכב המשווקים כיום בישראל רכב 100% חשמלי, מתחילת השנה תופסת טסלה את המקום הרביעי במכירות החשמליות בישראל (אחרי BYD, MG וג'ילי) ואף רשמה עליה של 23.2% במסירות.