הונדה אופנועים השיקה 4 דגמים חדשים

הונדה אופנועים השיקה הערב בת"א את ה CBR1000RR החדש ,לצד קטנוע האינטגרה החדשני וצמד אופנועים נוספים . חברת מאיר , יבואנית הונדה , מרחיבה את היצע הכלים הדו גלגליים ומתחילה בשיווק שלושה אופנועים חדשים וקטנוע אחד ספורטיבי . הדגם הראשון שהושק הוא : הונדה אינטגרה NC700D , קטנוע ספורטיבי חדש האמור להתחרות בקטנועי הפרימיום הספורטיביים ובראשם ימאהה…

ששי כהן 21 במרץ, 2012

הונדה אופנועים השיקה הערב בת"א את ה CBR1000RR החדש ,לצד קטנוע האינטגרה החדשני וצמד אופנועים נוספים .

חברת מאיר , יבואנית הונדה , מרחיבה את היצע הכלים הדו גלגליים ומתחילה בשיווק שלושה אופנועים חדשים וקטנוע אחד ספורטיבי .
הדגם הראשון שהושק הוא : הונדה אינטגרה NC700D , קטנוע ספורטיבי חדש האמור להתחרות בקטנועי הפרימיום הספורטיביים ובראשם ימאהה T MAX המצליח . הקטנוע מצויד במנוע 2 צילינדרים בנפח 660 סמ"ק המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים . בהונדה מבטיחים נוחות של קטנוע לצד ריגושים של אופנוע וקלות תפעול יום יומית . מחיר האינטגרה נקבע על 69,900 ש"ח .
הונדה אופנועים

הונדה אופנועים

הדגם השני שהוצג : הונדה NC700X הינו אופנוע שימושי המתאים במיוחד לנסיעות יום יומיות , ובעל אופי רגוע המתאים גם לרוכבים בתחילת דרכם . האופנוע מצויד במנוע 660 סמ"ק ויוצע עם גיר רגיל או כאופציה עם תיבת ההילוכים האוטומטית כפולת המצמדים . באופן ייחודי , מצויד ה NC700X בתא אחסון לקסדה מלאה הנמצא במקומו המסורתי של מיכל הדלק , אשר עבר להיות מתחת למושב האחורי . מחיר הדגם נגיש וזול יחסית ועומד על 63,900 ש"ח .
הדגם השלישי ששיווקו החל היום הוא : הונדה VFR1200X קרוס טורר , אופנוע דו שימושי מתקדם , המצויד במנוע V4 בנפח 1,237 סמ"ק אשר יוצע בשילוב גיר רגיל או כפול מצמדים . בנוסף, כולל האופנוע גל הינע ושלל מערכות מתקדמות כמו מערכת בלימה משולבת הכוללת ABS , בקרת יציבות , מחשב דרך ועוד . מחיר האופנוע נקבע על : 139,900 ש"ח .
הדגם האחרון שהוצג הוא הונדה CBR1000RR החדש , אופנוע הסופר ספורט של החברה אשר חוגג 20 שנה מאז יוצר הדגם המקורי . עיקר השינויים בדגם החדש כוללים חזית חדשה וקרבית יותר לאופנוע עם צמד יחידות תאורה חדשות , שינויים בפיירינג , לוח שעונים חדש ומפורט יותר , מערכת הזרקת דלק חדשה , חישוקי 12 חישורים ומערכת מתלים חדשה ומתקדמת מתוצרת SHOWA . מחיר הדגם נקבע על 129,900 ש"ח .

 

עוד מדו גלגלי