הונדה אופנועים מקדמת דגמי 250 סמ"ק

יבואנית הונדה יוצאת במהלך אסטרטגי חדש לחינוך השוק למעבר מקטנועי 250 סמ"ק לאופנועי 250 סמ"ק. חברת מאיר , יבואנית אופנועי הונדה , יוצאת במהלך אסטרטגי חדש בו תנסה החברה לשנות את הרגלי הרוכב הדו גלגלי הממוצע , ולשכנעו לחזור לאופנוע 250 סמ"ק על חשבון קטנועי המנהלים שאליו התרגל בשנים האחרונות . בשנים האחרונות ניכרת מגמה…

ששי כהן 02 בדצמ, 2012
הונדה CBR250

יבואנית הונדה יוצאת במהלך אסטרטגי חדש לחינוך השוק למעבר מקטנועי 250 סמ"ק לאופנועי 250 סמ"ק.

חברת מאיר , יבואנית אופנועי הונדה , יוצאת במהלך אסטרטגי חדש בו תנסה החברה לשנות את הרגלי הרוכב הדו גלגלי הממוצע , ולשכנעו לחזור לאופנוע 250 סמ"ק על חשבון קטנועי המנהלים שאליו התרגל בשנים האחרונות .
בשנים האחרונות ניכרת מגמה חזקה בשוק הרכב הדו גלגלי בישראל , בו נוטשים הרוכבים את שוק האופנועים ( בכל רמות הנפח ) ועוברים לקטנועי המנהלים המספקים שימושיות ונוחות עדיפה , או לקטנועי הספורט שמציעים ריגושים המזכירים אופנועים .
בהונדה משוכנעים שבקטגוריית ה- 250 סמ"ק , ניתן להחזיר חלק נרכב מרוכשי הקטנועים לאופנועי החברה , אשר מבטיחים חווית רכיבה מהנה יותר , אפשרות לרדת גם לשטח ( בדגמי ה- CRF250 ) בזמן הפנאי , ובטיחות עדיפה בשל שילוב של יציבות גבוהה יותר , חישוקי גלגלים גדולים יותר ומערכת המתלים .
כחלק מהאסטרטגיה החדשה , מבטיחים בהונדה תנאי רכישה מועדפים לדגמי ה- CBR250 וה- CRF250 , כולל טרייד אין במחיר מחירון , שנתיים אחריות ללא הגבלת ק"מ , ואפשרויות מימון מגוונות. מחיר הונדה CRF250 החל מ- 36,400 ש"ח ומחיר הונדה CBR250R החל מ- 37,900 ש"ח.

עוד מדו גלגלי