הונדה ג'אז החדשה בישראל – החל מ-119,900 שקל

הדור הרביעי של הונדה ג'אז נוחת בישראל, הפעם רק בגרסה היברידית המבטיחה ביצועים משופרים לצד צריכת דלק של 27.7 ק"מ לליטר, תא נוסעים המרווח והשימושי בקטגוריה ומפרט בטיחותי מרשים.

ששי כהן 25 באוג, 2020
הונדה ג'אז החדשה 2020

5 שנים לאחר שנחת כאן הדור הנוכחי של הונדה ג'אז, משיקה הבוקר הונדה את הג'אז החדשה בישראל, דור רביעי למכונית הסופר-מיני של היצרן, אשר נוחתת הפעם בגרסה היברידית בלבד ומבטיחה שילוב מוצלח של ביצועים וצריכת דלק ותא הנוסעים המרווח והשימושי בקטגוריה. יחד עם זאת, בשל וויתור על גרסת בנזין רגילה והתמקדות ביחידת הנעה היברידית, מחיר הרכב מתייקר ב-10,000 שקל מול הדור היוצא ויחל מ-119,900 שקל.


הג'אז החדשה זוכה לעיצוב חדש הממשיך עם קווי העיצוב הקופסתיים המסורתיים של הדגם, המאפשרים את חלל הנוסעים הגדול, מרווח ושימושי בקטגוריית הסופר-מיני, עם שלל פתרונות אחסון מקוריים, לרבות מושבי ה-Magic Seats האחוריים היחודיים של הדגם (שיוצעו בגרסה הבכירה). ביחס לדגם היוצא מדוברכ במכונית מעט יותר קצרה (3.3-ס"מ) וקצת יותר נמוכה (3.5- ס"מ), אך לדברי היצרן, למרות הצמצום הקל במימדים החיצוניים המרווח לנוסעים אף שופר. יחד עם זאת, נפח תא המטען הצטמצם בשל אחסון המערכת ההיברידית ועומד על 295 ליטר כאשר כל המושבים בשימוש או עד 1,203 ליטר עם קיפול המושבים האחוריים.

הונדה ג'אז החדשה 2020

הונדה ג'אז "קומפורט" 2020

בתוך תא הנוסעים מציעה הג'אז החדשה עיצוב חדש לחלוטין, עם הבטחה לשדרוג איכות החומרים, הגה עם שני חישורים בלבד (הטרנד חדש בענף), לוח שעונים דיגיטלי "7 ומסך מולטימדיה "9 מרכזי ("7 בגרסת הבסיס) תומך אנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, המחליף את הצורך בפריסה נרחבת של מתגים ומסייע לעיצוב הנקי של תא הנוסעים. הדגם ישווק בארץ ב-2 רמות גימור, כאשר גרסת ה-"קומפורט" הבסיסית מיועדת בעיקי לציי רכב וכוללת פנסי חזית מסוג LED, לוח שעונים דיגיטלי, מולטימדיה "7, בקרת אקלים דיגיטלית, מצלמת רוורס, התנעה בכפתור, בלם יד חשמלי, חיבורי USB ו-12V ועוד, כאשר האבזור הבטיחותי כולל התרעת שמירת מרחק עם בלימה אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב עם תיקון אקטיבי של ההגה, בקרת שיוט אדפטיבית, החלפת אורות אוטומטית, זיהוי תמרורי נהיגה ו-10 כריות אוויר (כולל כרית אוויר חדשנית הנפתחת בין הנהג לנוסע שלצידו במטרה למנוע התנגשות הראשים במקרה של תאונה קשה).

הונדה ג'אז החדשה 2020

הונדה ג'אז "אלגנס" 2020

רמת הגימור הגבוהה יותר "אלגנס" המיועדת ללקוחות פרטיים כוללת בנוסף: חישוקי גלגלים קלים, מולטימדיה עם מסך "9, קיפול מראות חשמלי, מושבים עם ריפודים משולבים בד ועור, חיישני חניה מקוריים, 2 יציאות USB, כניסה והנעה ללא מפתח ועוד.

הונדה ג'אז החדשה 2020

הונדה ג'אז "אלגנס" 2020

הג'אז החדשה תשווק כאמור רק בגרסה היברידית הכוללת מנוע בנזין 4 צילינדרים בנפח 1.5 ליטר וצמד מנועים חשמליים המשודכים לתיבת הילוכים חדשה עם הילוך בודד, המאפשרת למעשה נסיעה רוב הזמן בעזרת המנוע החשמלי בלבד (כאשר מנוע הבנזין משמש כגנרטור לאספקת חשמל) ורק במהירויות שיוט גבוהות נכנס מנוע הבנזין לפעולה ולוקח את הפיקוד על הרכב. ההספק עומד על 109 כ"ס ומומנט מרבי של 25.8 קג"מ והביצועים טובים מבעבר עם תאוצה ל-100 קמ"ש ב-9.4 שניות, מהירות מרבית של 175 קמ"ש וצריכת דלק של 27.7 ק"מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן. דרגת הזיהום של הרכב עומדת על 2.

מחיר הונדה ג'אז 2020 נקבע על 119,900 שקל לגרסת ה-Comfort ו- 123,900 שקל לגרסת ה-Elegance. צפי המכירות של היבואן עד לסוף השנה מוערך בכ-1,000 מכוניות. 




עוד מחדשות רכב