הונדה ישראל משיקה אתר חדש ומתקדם

יבואנית הונדה משיקה אתר חדש ומתקדם הכולל תצוגת וידאו חדישה, מחשבון מימון מהיר וחכם, מחירון טיפולים, הזמנת נסיעות מבחן ועוד.

ששי כהן 05 באוג, 2016
אתר הונדה ישראל

חברת מאיר, יבואנית הונדה בישראל, השיקה אתר אינטרנט חדש ומתקדם לדגמי המכוניות, בו תוכלו לבחור ולעצב את ההונדה הבאה שלכם בלחיצות כפתור. לצד המידע הרגיל אותו תוכלו למצוא באתר ( מפרט טכני, תמונות, הזמנת נסיעת מבחן וכו' ) מציעה הונדה לראשונה גם מחשבון מהיר לבחינת מגוון אפשרויות המימון לכל רכב כאשר הלקוח הפוטנציאלי יכול לבחור בעצמו את היחס שבין תשלום המקדמה הראשונית לרכישת הרכב החדש, לבין פריסת היתרה בתשלומים חודשיים.

באתר החדש הושם דגש על האופן החזותי בו מוצגים כלי הרכב, כולל תצוגת וידאו חדישה המכניסה את הגולש באופן מיידי לעולם התוכן של הונדה. באתר החדש ניתן למצוא בקלות ומהירות את כל הפרטים על מרכזי השירות של הונדה, אולמות התצוגה ברחבי הארץ והוא כולל איזור מיוחד לציי רכב.
כמו כן, האתר יספק האתר את כל המידע הרלוונטי על פעילויות והטיולים של מועדון טיולי השטח של הונדה CRV ובהמשך פעילויות נוספות ובלעדיות לבעלי רכבי הונדה.
עוד באתר, איזור מיוחד עם כל המידע הרלוונטי לאחר רכישת הרכב הכולל מחירון חלפים וטיפולים וגם עמוד מיוחד לרוכשי מכוניות יד שנייה של הונדה המצטרפים החדשים למשפחה.
קישור: אתר הונדה ישראל החדש