הונדה מפחיתה שוב את מחירי הסיוויק

כחלק מאסטרטגיית שיווק חדשה, מפחיתה הונדה את דגמי הסיוויק, ותחל בשיווק דגמים חדשים עם תג מחיר נמוך מהצפוי, מתוך מטרה לחזק את המותג שנחלש השנה במכירות.

ששי כהן 15 באוק, 2015
הונדה סיוויק 2015 החדשה

חברת מאיר, יבואנית הונדה, יוצאת במהלך אסטרטגי חדש הכולל הפחתת מחירים והתחלת שיווק דגמים חדשים במחירים נמוכים מהצפוי. המהלך החדש, אמור לסייע למותג לחזק את מכירותיו בארץ, שנחלשו משמעותית השנה והסתכמו ב- 9 החודשים הראשונים של 2015 ב-4,341 מכוניות בלבד, לעומת 6,894 מסירות בתקופה המקבילה אשתקד, נתון הממקם את הונדה במקום ה- 16 בלבד בטבלת מסירות הרכב לפי מותגים.




כחלק מהמהלך החדש, מפחיתה הונדה את מחירי הסיוויק כאשר גרסת ה- 5 דלתות הפופולרית במכירות בארץ, תוצע מעתה ב- 131,900 ש"ח במקום 134,900 ש"ח וגרסת הסדאן תוצע מעתה ב- 134,900 ש"ח במקום 139,900 ש"ח מחיר המחירון הקודם. מחיר הסיוויק המצוידת בגיר ידני, מוזל ב- 4,000 ש"ח ונקבע על 121,900 ש"ח. בדגמי הסיוויק המאובזרים יותר : ' אלגנס ' ו- ' ספורט ', הפחתת המחיר צנועה יותר ונעה סביב ה- 1,000-2,000 ש"ח.
עבור הסיוויק, מדובר בירידת מחירים שניה בשנה האחרונה, וזאת בנוסף לכך שבשנתיים האחרונות, בשעה שמרבית המשפחתיות המתחרות התייקרו מדי החלפת שנת מודל ( בתחילת שנה ), שמרו בהונדה על מחירי הסיוויק ללא שינוי. במחירים החדשים של הונדה, הסיוויק מיישרת קו למעשה עם מחירי מרבית המשפחתיות, ואף זולה מחלק מהמתחרות, בניגוד לשנים שעברו בהן היתה הסיוויק כמעט תמיד יקרה משמעותית מהמתחרות. אחת הסיבות לירידה אגב בביקוש לסיוויק, נעוצה בכך שהדגם עדיין משווק עם יחידת כח וותיקה למדי בנפח 1.8 ליטר, שאיננה עומדת כיום בתחרות מול שלל מנועי הטורבו קטני הנפח שמציעים יתרון בצריכת הדלק ובביצועים. יחד עם זאת, יחידת הכח הוותיקה שלה, מציגה אמינות מצוינת ונחשבת אף לחסכונית יחסית בדלק.
השקת דגמים חדשים במחירים תחרותיים
כחלק מהמהלך החדש, הושקה אמש בארץ הונדה ג'אז החדשה, שזוכה למחיר התחלתי של 102,900 ש"ח לדגם האוטומטי, הזול בכ-10,000 ש"ח לעומת הדור היוצא, וזאת עוד לפני שמתחשבים בדגם החדש שמוצע עם אבזור סטנדרטי נדיב יותר. בתקופה הקרובה ( עוד לפני סוף השנה ), יושק בארץ גם רכב הפנאי הקומפקטי הונדה HRV החדש, שלדברי החברה יתומחר גם הוא באופן אטרקטיבי.