הונדה סיוויק 2013 – עכשיו ב- 130 אלף שקל!

המלחמה בשוק המשפחתיות עולה שלב : הונדה סיוויק מוצעת כעת במבצע לחודש ימים המפחית לראשונה את מחירה לממוצע בשוק המשפחתיות.

ששי כהן 11 באוק, 2013

נראה שמזמן לא היה סוער שוק המשפחתיות כמו בימים אלה. נחיתת מאזדה 3 החדשה השבוע בישראל שלחה את כל היבואנים המתחרים להיערך לקבלתה ולערוך מבצעים שונים שאמורים להקשות את חדירתה של ה- 3 החדשה לשוק ולפגוע בתכניותיה לשוב לצמרת סגמנט המשפחתיות בישראל.
המצטרפת החדשה למלחמה על כיסו של הצרכן היא מאיר, יבואנית הונדה שמציעה כעת את הונדה סיוויק 2013 במסגרת חודש חגיגות ומבצעים של היבואן לרגל 65 שנה להיווסדות הונדה , במחיר של 130 אלף שקל בלבד לגרסת ה- 5 דלתות. עבור הונדה סיוויק, מי שהיתה תמיד למשפחתית יקרה מהמתחרות בארץ, מדובר במיני מהפכה כאשר מחירה של המכונית זול כעת אפילו מסקודה אוקטביה בגרסתה הבסיסית.
במחיר הנ"ל תקבלו את הסיוויק 2013 עם מנוע 1.8 ליטר 142 כ"ס וגיר אוטומטי, המבטיחים ביצועים זריזים יחסית עם 10.9 שניות ל- 100 קמ"ש ומהירות מרבית של 210 קמ"ש, לצד תצרוכת דלק של 15.9 ק"מ לליטר בממוצע לפי הצהרת היצרן. בנוסף, גם האבזור מרשים וכולל כסטנדרט : מערכת מולטימדיה עם מסך מגע הכוללת GPS, DVD ומצלמת רוורס, חישוקי מגנזים "16, בקרת שיוט עם מגביל מהירות, דיבורית BT, צבע מטאלי ובקרת אקלים. במסגרת המבצע, תקבלו בנוסף קודן ומרימי שמשות במתנה לצד הפחתת המחיר של 5,000 שקל המביאה את מחיר הרכב למחיר הנ"ל.
מבצע 65 שנה להונדה כולל את כל דגמי החברה שמוצעים כעת בהנחות והטבות שונות ומוגבל לחודש אוקטובר בלבד.