הונדה סיוויק 2013

פחות משנתיים לאחר שהוצגה , עוברת הסיוויק סדאן מתיחת פנים ראשונה לשיפור המראה , יחד עם שדרוג תא הנוסעים . הונדה חושפת תמונות ופרטים ראשונים על הסיוויק החדשה שתגיע לייצור עוד השנה . פחות משנתיים לאחר שהוצג הדגם הנוכחי של הסיוויק , ולאחר שזכה לשלל ביקורות שליליות הנוגעות למראה החיצוני ולאיכות תא הנוסעים , זוכה…

ששי כהן 12 בנוב, 2012
הונדה סיוויק 2013

פחות משנתיים לאחר שהוצגה , עוברת הסיוויק סדאן מתיחת פנים ראשונה לשיפור המראה , יחד עם שדרוג תא הנוסעים .

הונדה חושפת תמונות ופרטים ראשונים על הסיוויק החדשה שתגיע לייצור עוד השנה . פחות משנתיים לאחר שהוצג הדגם הנוכחי של הסיוויק , ולאחר שזכה לשלל ביקורות שליליות הנוגעות למראה החיצוני ולאיכות תא הנוסעים , זוכה דגם הסדאן למתיחת פנים מקיפה ראשונה , במטרה להשיב לו את הלקוחות שעורקים למתחרים.
בשלב הנוכחי , מסתפקת הונדה בפרסום שתי תמונות בלבד של הרכב ונמנעת עדיין מלספק תמונות של תא הנוסעים . חיצונית , זוכה הסיוויק החדשה לחזית חדשה הכוללת יחידות תאורה , גריל ,פגוש ומכסה מנוע חדשים , המקנים לרכב מראה הרבה יותר אטרקטיבי מהדגם הנוכחי שסובל מחזית מיושנת . מאחור , זוכה המכונית לעיצוב מחודש ומשודרג , המשפר גם הוא משמעותית את המראה .
למרות שבהודעת הונדה לא נמסרו פרטים על תא הנוסעים , אין ספק שסביבת הנוסעים תזכה לשדרוג ( ככל הנראה משמעותי ) עם החלפת חומרי הדיפון הפשוטים והזולים שמצויד הדגם הנוכחי באיכותיים יותר ושדרוג האבזור הבסיסי .
הירידה במכירות הונדה סיוויק סדאן משמעותית גם בישראל כשלראשונה בדור החדש שהושק בתחילת השנה , נהנית גרסת ה- 5 דלתות האירופאית ממכירות גבוהות משמעותית מדגם הסדאן , ואף היבואן בחר בה בהשקה כדגם המרכזי של דגמי הסיוויק בישראל.
הונדה סיוויק סדאן 2013 החדשה תוצג בתערוכת לוס אנג'לס ותגיע לארץ במהלך 2013 .
הונדה סיוויק 2013

הונדה סיוויק 2013

עוד מחדשות רכב