הונדה CB300R המחודש 2022 בישראל

יבואנית הונדה מחדשת את יבוא דגם ה- CB300R , אופנוע קלאסי עבור כל רוכב צעיר או חדש, החוזר אלינו בגרסה מחודשת ומשודרגת לשנת 2022 במחיר של 34,900 שקלים.

ששי כהן 08 באוג, 2022
הונדה CB300R 2022

על רקע האטה מסוימת בשוק הרכב הדו-גלגלי, מצליחה יבואנית הונדה לשפר את מכירות דגמי הדו-גלגלי שלה בישראל ביותר מ-50% מתחילת השנה, ביחס לתקופה המקבילה שהיוותה שנת שיא, וכעת ממשיכה להגדיל את היצע הדגמים שלה עם דגם מחודש ממשפחת Neo Sports Café – הונדה CB300R 2022.


ה-CB300R הושק לראשונה בארץ בשנת 2018 (יחד עם דגמי ה-125, 650 ו-1000 סמ"ק במשפחת ה- Neo Sports Café) ולאחר היעדרות קלה מהשוק, חוזר בדגם מחודש לשנת 2022 המבטיח אופנוע ספורט-נייקד מושלם בנפח ביניים, בעל מראה מודרני עם קווים מקבילים לאחיו רבי המכר בהונדה. הרעיון מאחורי הדגם הוא יצירה של אופנוע זריז, נוח ומהנה לרכיבה המתאים עבור כל רוכב צעיר או חדש ומהווה תמצית של כל הריגושים של רכיבה על שני גלגלים, בתצורה קלת משקל.

ה-CB300R מצויד במנוע חד צילינדרי מקורר נוזל בנפח 286 סמ"ק עם 4 שסתומים וגל זיזים עילי כפול (DOHC), המפיק 30.7 כ"ס ומשודך לגיר עם 6 הילוכים. כדי להפחית את עלויות התחזוקה – גורם חשוב לרוכבים צעירים יותר – המנוע מתוכנן גם עם מספר מינימלי של חלקים נעים. פרטים כגון טבעות בוכנה בעלות חיכוך נמוך, מקרן (רדיאטור) עם ליבה בעלת צפיפות גבוהה ומצת אירידיום מסייעים לשפר את צריכת הדלק שעומדת לפי נתוני היצרן על 30.2 ק"מ לליטר, המבטיחים טווח נסיעה סביב ה-320 ק"מ בין תדלוקים.

החל משנת הדגם 2022 מצויד האופנוע במצמד מחליק המאפשר העברות הילוכים חלקות במיוחד וניהול ה"קופצנות" של הגלגל האחורי בעת הורדת הילוך מהירה או בלימה חזקה. עוד בתפריט: חישוקי גלגלים "17 מלפנים ומאחור, עם צמיגים 110/70 מלפנים ו-150/60 מאחור, בלמי ABS עם דיסק 296 מ"מ מלפנים ו-220 מ"מ מאחור, מזלג קדמי הפוך 41 מ"מ של Showa , תצוגת מחוונים LCD דקה (בעובי של 23.5 מ"מ ומשקל של 230 גרם בלבד) המציגה את המהירות, הסל"ד ומפלס הדלק, כאשר מצב ההילוכים מודגש כעת בנפרד ובניגודיות גבוהה. נורות האזהרה מסודרות לרוחב החלק העליון. תאורת Full LED – כולל המחוונים – מעניקה תחושה יוקרתית.

מחיר הונדה CB300R החדש נקבע על 34,900 שקל. הדגם ישווק בצבעים שחור, כחול, צהוב ואדום לבחירה

עוד מדו גלגלי