הונדה CR-V החדש 2019 נוחת בישראל בגרסת 7 מושבים

יבואנית הונדה החלה בשיווק מקדים של 215 מכוניות מדגמי הונדה CRV החדש, המצויד לראשונה במנוע טורבו 1.5 ליטר, הנעה 4X4 ו-7 מושבים. המחיר טרם פורסם.

ששי כהן 04 ביונ, 2019
הונדה CR-V החדש

חברת מאיר, יבואנית הונדה, החלה בשיווק מקדים של ה-CR-V החדש, המחליף את הדור הקודם ששיווקו פסק בארץ לפני כשנה. הדור החדש צפוי להתחרות לראשונה בקטגוריית רכבי הפנאי 7 מושבים, כמתחרה לדגמים כמו יונדאי סנטה-פה וקיה סורנטו, וככל הנראה יצויד בתג מחיר גבוה משמעותית מהדור היוצא.


רכב הפנאי הנמכר ביותר בעולם בשנים האחרונות

לצד עיצוב מחודש לדגם השומר על קווי העיצוב המוכרים של הדור היוצא, מתוך כוונה לא לפגוע במה שהלקוחות בעולם אוהבים (בכל זאת, מדובר ב-SUV הנמכר ביותר בעולם בשנים האחרונות), פותח הדור החמישי של ה- CRV על השלדה החדשה של הונדה (המשרתת גם את הסיוויק החדשה) ומציג צמיחה בממדים עם 4.58 מטר באורך, 1.85 מטר רוחב, 1.68 מטר גובה ובסיס גלגלים של 267 ס"מ (4+ ס"מ), המאפשרים לו לראשונה להתחרות ברכבי הפנאי 7 מושבים.
הונדה CR-V החדש

עובר לטורבו

חידוש נוסף ב-CRV החדש נוגע להחלפת מנוע ה-2.0 ליטר 155 כ"ס הבסיסי בהיצע, במנוע טורבו 1.5 ליטר, 4 צילינדרים עם הזרקה ישירה, המפיק 193 כ"ס ומומנט מרבי של 24.7 קג"מ בין 2,000-5,000 סל”ד, המשודך מעתה לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה במקום אוטומטית פלנטרית 5 הילוכים עד כה, והנעה כפולה 4X4 כסטנדרט, עימם מספק הרכב תאוצה ל-100 קמ"ש ב-9.3 שניות, מהירות מרבית של 211 קמ"ש וצריכת דלק של 14 ק"מ לליטר בממוצע, לפי נתוני היצרן.

הונדה CR-V החדש

לראשונה בגרסת 7 מושבים

בתוך תא הנוסעים מציג ה-CRV החדשה קפיצת מדרגה משמעותית בכל הנוגע לעיצוב ולאיכות החומרים, עם הבטחה לניחוח של פרימיום בדגם החדש ושיפור של ממש לעומת הדור הנוכחי, שתא הנוסעים שלו היה די פשוט בגרסאותיו הבסיסיות. אבזור הרכב יכלול מערכת מולטימדיה חדשה עם מסך "7, לוח שעונים דיגיטלי, בקרת אקלים כפולת אזורים, בלם יד חשמלי, משטח טעינה אלחוטית לסמארטפון, יציאות מיזוג אחוריות ועוד, ובסעיף הבטיחות תציע החברה חבילת בטיחות מורחבת הכוללת: מערכות התרעה על סכנת התנגשות עם בלימה אוטומטית, תיקון סטיה מנתיב, התרעת תנועה חוצה מאחור, התרעת שטח מת במראות ועוד.

מחיר רשמי טרם נחשף (יחצה את ה-200K שקל ללא ספק), אך השיווק הראשוני של המשלוח הראשון בישראל הכולל 215 מכוניות כבר החל. פרטים נוספים ומפרט ישראלי מלא יפורסמו כאן בקרוב מאוד.



עוד מחדשות רכב