הונדה HR-V אקזקיוטיב: גרסה חדשה ומאובזרת במיוחד

הונדה HRV זוכה לגרסת Executive מהודרת הכוללת שלל תוספות אבזור מפנקות לצד שדרוג האבזור הבטיחותי המתקדם. יחד עם זאת, גם המחיר השתדרג משמעותית ונקבע על 160 אלף שקל !

ששי כהן 01 באוג, 2016
הונדה HR-V אקזקיוטיב

8 חודשים לאחר שנחתה בארץ הונדה HRV החדשה והפכה לאחד ממנועי הצמיחה המרכזיים של הונדה בישראל עם 727 מסירות במחצית הראשונה של השנה, מרחיבה חברת מאיר היבואנית את משפחת הג'יפון הקומפקטי עם התחלת שיווק ה- HRV אקזקיוטיב ( Executive ) הכולל שדרוג ניכר באבזור, אך גם מחיר של 159,900 ש"ח, הגבוה ב- 21,000 ש"ח מגרסת הקומפורט המוכרת עד כה, מה שהופך אותו לג'יפון הלא יוקרתי היקר ביותר בארץ.

אז מה תקבלו בעבור ל-21,000 ש"ח הנוספים בגרסת האקזקיוטיב המהודרת? כניסה חכמה והתנעה ללא מפתח, מושבי רכב משולבים בד ועור, הגה וידית הילוכים בציפוי עור, בקרת אקלים דו אזורית, חיישני גשם למגבים, מצלמת רוורס, קיפול מראות צד וסגירת חלונות מהשלט, כיוונון גובה ידני למושב הנוסע, 3 שקעי 12V במקום 2, משענת יד אחורית, תאורת חזית ראשית מסוג LED, פנסי ערפל קידמים, תאורת יום קדמית מסוג LED, חלונות כהים מאחור, גג פנורמי נפתח חשמלית, חישוקי "17 ספורטיביים, מערכת שמע משודרגת ואבזור בטיחותי משודרג הכולל גם: מערכת אורות גבוהים אוטומטית, מערכת התראת התנגשות מלפנים, מערכת זיהוי תמרורי אזהרה, מערכת אזהרה על סטייה מנתיב ומערכת עזר חכמה לבקרת מהירות.
הונדה HR-V אקזקיוטיב
מעבר לכך, מדובר באותה יחידת כח מוכרת הכוללת מנוע בנזין 1.5 ליטר המפיק 131 כ"ס ומומנט מרבי של 15.8 קג"מ, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה. גרסת האקזקיוטיב מציעה גם ירידה קלה בביצועים ועליה בתצרוכת הדלק ביחס לגרסת הקומפורט עם תאוצה ל-100 קמ"ש ב- 11.4 שניות ( במקום 10.8 שניות ) ותצרוכת דלק של 18.5 ק"מ לליטר בממוצע ( במקום 19.23 ק"מ לליטר ) לפי נתוני היצרן.