הושלמה פריסתן של 9 עמדות טעינה ברשת תחנות הדלק Ten

פחות דלק, יותר חשמל: תחנות הדלק ממשיכות בתהליך המעבר ההדרגתי לעבר מתחמי קמעונאות ועמדות טעינה לרכבים חשמליים, והפעם תורה של רשת Ten אשר השלימה בשיתוף אפקון תחבורה חשמלית פריסה של 9 עמדות לטעינת רכבים חשמליים ברחבי הארץ.

ששי כהן 01 בדצמ, 2021
צילום יחצ אפקון תחבורה חשמלית

חברת אפקון המחזיקה ומתפעלת רשת טעינה ציבורית בפרישה ארצית מאילת ועד קריית שמונה, עם מאות עמדות ציבוריות ועמדות מהירות ואולטרה מהירות ביניהם- עמדות הסופרצ'ראג'ר של טסלה, מדווחת על השלמת פרויקט נוסף עם התקנתן של 9 עמדות לטעינת רכבים חשמליים במתחמי התדלוק והקמעונאות של רשת Ten ברחבי הארץ, העונות אגב לשם Tenergy.

את עמדות הטעינה החדשות תוכלו למצוא בתחנות הדלק של TEN באילת, דימונה, אשקלון דרום, אשדוד עורף הנמל, ראשון לציון מערב, כפר סבא מזרח, פרדס חנה, בית שאן ותל חנן, והצפי הוא להכפיל את הכמות במהלך השנתיים הקרובות לאורך צירי התנועה. 

עמדות הטעינה המהירות אותן פורסת הרשת מאפשרות טעינה מהירה ובטוחה לרכב. מהירות הטעינה היא פי 3 מטעינת AC ביתית. הטעינה נעשית באמצעות אפליקציה ידידותית למשתמש AFCONEV אשר מאפשרת בפעולה פשוטה להפעיל את עמדת הטעינה ולקבל אינדיקציה על מצב הסוללה והטעינה. 

לדברי מנכ"ל Ten, משה סרוסי: אנו יוצאים לדרך עם Tenergy – רשת עמדות טעינה לרכבים חשמליים בפרישת ארצית מצפון ועד הדרום במתחמי התדלוק שלנו. Ten מחוללת תחרות בסביבה העסקית תוך ניצול חוזקותיה וממשיכה להביא את בשורת המחיר והשירות, ועכשיו גם בעולם טעינה חשמלית לרכבים."

מנכ"ל אפקון תחבורה חשמלית, אודי אליהו: "אפקון תמשיך להשקיע עשרות מיליוני שקלים בהמשך פרישת מטענים ברחבי הארץ ובהעצמת הרשת המתקדמת והגדולה בישראל".