הזמנתם Aiways? היבואנית נערכת למשלוח גדול בקרוב

יבואנית אייוויס החשמלית מדווחת על צבר הזמנות של 3,000 מכוניות, ומשיקה טרמינל מסירה חדש בראשון לציון, כחלק ממוכנות המותג למסירות משלוחי רכב גדולים בחודשיים הקרובים.

ששי כהן 09 באוג, 2022
מתחם מסירות ראשל"צ אייוויס

שנה וחצי לאחר שהחלה פעילות בישראל, נערכת יבואנית הרכבים החשמליים של אייוויס (Aiways) למשלוח גדול שיגיע בקרוב, וכחלק מהיערכות להגדלת המכירות שלהם בארץ ותמיכה בדגמים חשמליים שיצטרפו בעתיד, משיקה היבואנית מתחם מסירות חדש בראשון לציון, האמור לתמוך גם במסירת כמות גדולה יותר של רכבים בו זמנית.


המתחם החדש משתרע על שטח של כ-300 מטר והוקם בהשקעה של כמיליון שקלים. המתחם בראשון לציון מהווה חלק ממוכנות המותג לקבל כמויות הולכות וגדלות של רכבים בחודשיים הקרובים, תוך שמירה על מסירה חווייתית ללקוחות המותג.

מתחם מסירות ראשל"צ אייוויס

לדברי החברה, מפתיחת המכירה המוקדמת נפתחו מעל 3,000 הזמנות ל-Aiways U5 וקרוב ל- 1000 רכבים כבר נמסרו (812 מסירות לפי איגוד יבואני הרכב עד לסוף יולי 2022). בנוסף, באמצעות book a trial ממשק דיגיטלי חדשני להזמנת התנסות נהיגה נעשו מעל 6,000 התנסויות בבית הלקוח. בנוסף, מדווחת היבואנית כי ה- ,Aiways U6הרכב השני בייצור המוני בפלטפורמת ה-MAS הבלעדית של החברה, סיים תהליך תקינה אירופאית מלאה ובשנה הבאה יימכר במקביל ל- U5. בכך מייצרת איווייס תקדים באמצעות הדגם הנחשק U6 בהיותה יצרנית רכב מהדור החדש של מותגי הרכב החשמליים הטהורים עם שני דגמים שעברו את המבחנים המפרכים של התקינה האירופאית המלאה.

מתחם מסירות ראשל"צ אייוויס

ענבר נחשון CMO וממייסדי Aiways ישראל : "טרמינל המסירה תוכנן כדי להעניק ללקוחותינו רגע בלתי נשכח בעת מסירת הרכב. בדומה למרכז החוויה שבהרצליה, גם בטרמינל המסירה הלקוח הוא במרכז והעיצוב מחבר בין טבע לטכנולוגיה. המרכז מאשר לנו לעשות מספר מסירות בו זמנית ולשמר את ייחודיות החוויה האישית.״

צילומים: גדי סיארה

עוד מחדשות רכב