החל שיווק אסטון מרטין ואנטג' החדשה בישראל

יבואנית אסטון מרטין מתחילה בשיווק הואנטג' החדשה בישראל, המצוידת במנוע 503 כ"ס ולראשונה עם חבילת טיפולים ל-5 שנים כלולה במחיר. מחיר הדגם נקבע על 1.49 מיליון שקל ויש כבר לקוח ראשון.

ששי כהן 16 באוק, 2018

רשת אוטודיל, יבואנית אסטון מרטין , מודיעה על התחלת שיווקה של הואנטג' החדשה בישראל, המחליפה את הדור היוצא ששירת את החברה 12 שנה והיה לדגם הנמכר ביותר של אסטון מרטין בעולם אי פעם.


לצד עיצוב חדש, ספורטיבי ודרמטי לדגם, פותחה הואנטג' החדשה על פלטפורמה חדשה, חזקה וקלה יותר (1,530 ק"ג ), ומציעה מרכב קופה 2 מושבים וגוף עם שימוש נרחב באלומיניום. מעבר לכך, מצויד הדגם במנוע חדש מפיתוח של מרצדס – V8 בנפח 4.0 ליטר טווין טורבו, המפיק 510 כ"ס ומומנט מירבי של 69.8 קג"מ ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 8 הילוכים מתוצרת ZF. יחד עם הנעה אחורית, וחלוקת משקל מושלמת של 50:50, מספקת הוואנטג' ביצועים סוערים עם תאוצה ל-100 קמ"ש ב-3.6 שניות ומהירות מירבית של 316 קמ"ש. לא שזה יעניין את הלקוחות, אבל צריכת הדלק של הדגם עומדת על 9.5 ק"מ לליטר בממוצע, לפי נתוני היצרן.

לדברי היבואנים בישראל תומר דותן ומאיר אוחיון, בעלי רשת אוטו דיל: "מדובר בדגם שכל כולו פיתוח של המנכ"ל ד"ר אנדי פלאמר, מכונית ספורט אמיתית, המהווה את המשך הדור הבא של אסטון מרטין, הן מבחינה טכנולוגית והן מבחינה אסטרטגית, הממשיך לשחרר דגם חדש בכל שנה".

מחיר אסטון מרטין ואנטג' החדשה יחל ב-1.49 מיליון שקל. לדברי היבואן רכב ראשון כבר הוזמן וצפוי להימסר השבוע לאיש עסקים מהמרכז. כדי להפחית מעט דאגות מליבו של הרוכש החדש, נוסיף שלראשונה, אסטון מרטין ישראל מעניקה חבילת שרות טיפולים ל-5 שנים, כלולנ במחיר.

עוד מחדשות רכב