החל שיווק ב.מ.וו סדרה 3 החדשה בישראל

דלק מוטורס מודיעה הבוקר על תחילת שיווק-מקדים של ב.מ.וו סדרה 3 החדשה בישראל, שתוצע בתחילת הדרך רק בגרסת ה-330e פלאג-אין המפיקה 292 כ"ס ומציעה טווח נסיעה חשמלי של 56 ק"מ, לצד מחיר שיחל ב-290,000 ₪

ששי כהן 17 ביונ, 2019
ב.מ.וו סדרה 3 החדשה

חברת דלק מוטורס, יבואנית BMW בישראל, מתחילה בשיווק מקדים של סדרה 3 החדשה בישראל, שתוצע בתחילת הדרך רק בגרסת ה-330e פלאג-אין החדשה, המבטיחה שיפור בביצועים ובצריכת הדלק, לצד עיצוב חדש, התנהגות כביש משופרת ואבזור נדיב מבעבר, כולל במפרט הבטיחותי. ראשונים הדגמים יסופקו ללקוחות לקראת חודש ספטמבר 2019.


לצד עיצוב מחודש השומר על קווי העיצוב המקוריים של סדרה 3, אך לוקח אותם צעד אחד קדימה, עם עיצוב אתלטי ונועז יותר, מציג הדור השביעי של סדרה 3 צמיחה משמעותית בממדים, עם 4.71 מטר באורך (8.5+ ס"מ), 1.83 מטר רוחב (1.6+ ס"מ), ובסיס גלגלים שצמח ב-4.1 ס"מ ל-285 ס"מ. את סעיף השימושיות חותמת סדרה 3 החדשה עם תא מטען בנפח 480 ליטר.

יוקרתית יותר

בתוך תא הנוסעים מציעה המכונית עיצוב חדש ומודרני, עם שילובו לראשונה של לוח המחוונים הדיגיטלי "12.3 החדש של החברה, כשלצידו מסך מולטימדיה "8.8 או "10.3 בדגמים הבכירים. בין החידושים הנוספים: מערכת iDrive מדור 7, "עוזרת אישית דיגיטלית" הנענית לפקודות קוליות, בקרת אקלים עם 3 איזורים ותאורת אווירה ב-11 גוונים לבחירה. מעבר לכך מבטיחים בחברה תחושה של מרווח, ספורטיביות ויוקרה מודרנית.

את עיצוב הפנים והחוץ משלימות חבילות העיצוב המוכרות BMW Lines, הצובעות את הרכב ומאפשרות ללקוח התאמה אישית שתתאים לאופיו:  Sport Line הספורט-אלגנטית ,  Luxury Line היוקרתית וחבילת ה-M-Sport השרירית.

ב.מ.וו סדרה 3 החדשה

ב.מ.וו סדרה 3 החדשה

הנעה היברידית משודרגת

הדגם ישווק בארץ בשלב הראשון רק בגרסת ה-330e החשמלית עם יחידת ההנעה ההיברידית-נטענת אשר עברה עדכון משמעותי וכוללת את מנוע בנזין בטכנולוגיית ה-TwinPower Turbo בנפח 2.0 ליטרים המספק 184 כ"ס ומשולב עם מנוע חשמלי חדש וחזק יותר, לצד דור הסוללות החדש של BMW, עם קיבולת גדולה יותר בכ-50% המפיקים הספק משולב של 292 כ"ס ומומנט מירבי של 42.8 קג"מ. למנוע משודכת תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית עם 8 הילוכים, והביצועים חמים עם 5.9 שניות ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 230 קמ"ש. מעבר לכך, היחידה החשמלית המשופרת מאפשרת נהיגה עד 56 ק"מ על חשמל בלבד ולמהירות עד 140 קמ"ש.

כיאה למכונית המתיימרת להיות "חווית הנהיגה המושלמת", מציע הדגם פלטפורמה קשיחה עם חלוקת משקל מושלמת – 50:50, מרכז כובד נמוך, הנעה אחורית, שימוש נרחב בחלקי אלומיניום קלי-משקל המביאים להורדת משקל של 40-50 ק"ג אל מול הדגם הקודם, חישוקי סגסוגת קלים וצמיגים במידות משתנות מלפנים ומאחור, מושבי ספורט ועוד.

אבזור נדיב מבעבר

גרסת ה-SPORT הבסיסית של סדרה 3 החדשה, זוכה לאבזור משופר מבעבר עם לוח שעונים דיגיטלי ( מערך Live cockpit professional עם אפשרות Apple CarPlay), מערכת חניה אוטומטית במקביל ובניצב בלחיצת כפתור, חיישנים אחוריים וקדמיים עם בלימה אוטומטית בנסיעה לאחור, מצלמה אחורית ומאפיין ה-Reverse Assistant החדש, תאורת LED מלאה, חבילת עיצוב Sport Line עם מושבי ספורט וחישוקי סגסוגת קלה "17, מושבים חשמליים, גג שמש חשמלי, בקרת אקלים 3 אזורים וחבילת בטיחות מורחבת Driving Assistant professional, הכוללת מערכות לניטור שמירת מרחק וסיוע בבלימה, מערכות לניטור ושמירה על נתיב הנסיעה, בקרת שיוט אדפטיבית, זיהוי רכב בשטח מת והתערבות במניעת פגיעה.

ב.מ.וו סדרה 3 החדשה

בחירה בין חבילת העיצוב Luxury Line (עם חישוקי סגסוגת קלה בגודל "18 וריפודי עור במגוון צבעים) או חבילת M-Sport (עם חישוקי סגסוגת קלה "19 וריפודי אלקנטרה עם תפרים כחולים), פנסי LED אדפטיביים, כניסת ויציאה ללא מפתח, תאורת אווירה פנימית, מערכת Hi-fi בעלת 10 רמקולים.

בראש ההיצע עומדות רמות הגימור Superior או M-Shadow הכוללות בנוסף: פנסי חזית מסוג לייזר, פתיחת תא מטען חשמלית, מערכת שמע מבית Harman Kardon עם 16 רמקולים (W460), ריפודי עור Merino היוקרתיים במגוון צבעים כולל אדום/ שחור וכחול/שחור ייחודיים ועוד.

מחירון ב.מ.וו סדרה 3 החדשה  (330e)

רמת אבזור Sport במחיר 290,000 ₪

רמת אבזור Exclusive ורמת אבזור M-Sport במחיר 320,000 ₪

רמת אבזור Superior ורמת אבזור M-Shadow במחיר 360,000 ₪



עוד מחדשות רכב