החל שיווק וספה GTS במהדורת 75 שנה

קבוצת עופר אבניר, יבואנית וספה בישראל, החלה בשיווק דגם ה-GTS במהדורת 75 שנה למותג, שיוצע בגרסת 300 סמ"ק, בגוון צהוב מטאלי מקורי שפותח במיוחד עבורה, ולוגו 75 ייחודי. המחיר נקבע על 39,900 שקל.

ששי כהן 28 ביונ, 2021
וספה GTS במהדורת 75 שנה

קבוצת עופר אבניר, יבואנית מותג וספה בישראל, מודיעה על התחלת שיווקו של דגם ה-GTS במהדורת 75 שנה למותג,הכולל את פסגת ההיצע הטכנולוגי של ווספה עם פרשנות נוסטלגית עיצובית לרגל חגיגות 75 שנה לקטנוע המפורסם בעולם. הדגם יוצע בשלל גרסאות 75 שנה במהדורה מוגבלת בעולם, כאשר לארץ תגיע רק גרסת ה-300 סמ"ק GTS אשר תשווק רק בשנה הנוכחית.

סדרת ה- Vespa 75th מציעה שלל עדכוני עיצוב המתכתבים ישירות עם המורשת האגדית של הצרעה. השלדה עשויה כל כולה מפלדה, ומגיעה בגוון צהוב מטאלי מקורי, ה- Giallo 75th שפותח במיוחד לסדרה זו, ומתכתב וממשיך את מורשת וספה ומדגיש חדשנות וסטייל כפרשנות עדכנית לגוונים הפופולאריים משנותיו הראשונות של המותג.

לוחות הצד ומגן הבוץ הקדמי מציגים את המספר 75 בגוון כהה יותר, ליצירת אפקט מעודן ואלגנטי של גוון-על-גוון, המופיע גם בחזית הקטנוע, הנהנית מ"עניבה" המסורתית בצבע צהוב פיריט אטום. הקטנוע מעוטר במושב עור-משופשף חדש, באפור מעושן, עם עיטורים, חישוקים אפורים בגימור יהלום ופריטים רבים בגימור כרום כולל קישוטי ה"עניבה", הסמל על מגן הבוץ הקדמי, מסגרת לוח השעונים, כיסוי האגזוז, המראות, וכן רגליות הנוסע המתקפלות. הסבל האחורי מצופה כרום, נושא תיק עגול המעוצב בצורת מחזיק הגלגל הרזרבי.
התיק, העשוי מאותו עור משופשף קטיפתי, של המושב ובאותו הצבע, כולל רצועת נשיאה ומתחבר לסבל באמצעות מנגנון שחרור-מהיר. הוא מגיע עם כיסוי עמיד במים.

הדגם מצויד במסך צבעוני TFT בגודל 4.3 אינץ', כשלוח השעונים הדיגיטלי כולו, עושה שימוש אופטימלי במערכת Vespa Mia לסמארטפון. כיאה למותג המקדש סטייל וסדרת ייצור במהדורה מוגבלת, תצורף גם ערכה אקסלוסיבית ללקוחות עם צעיף משי ז'קארד איטלקי אלגנטי עם שוליים בתפירה ידנית, לוחית וספה וינטג' מפלדה, חוברת רוכב אישית, ושמונה גלויות אספנות עם תמונות משמונת העשורים שמרכיבים את הסיפור של וספה.

לדברי קובי גילון, סמנכ"ל חטיבת דו גלגלי בעופר אבניר: "התברכנו בזכות להביא לקהל הנאמן והאוהב של וספה, מותג שמקפל בתוכו הרבה יותר מכלי רכיבה, אלא אורח חיים שלם שנע מאופנה וסטייל, דרך מוסיקה וסמל לתקופות שלמות, את הדגם החד הפעמי שמביא את כל האיכויות המוכרות של המותג לשיאים חדשים".

עוד מדו גלגלי