החל שיווק טויוטה bZ4X החשמלית בישראל

"פורץ את כל הגבולות", כך מתארים יבואני טויוטה את ה-BZ4X החשמלית ששיווקה מתחיל רשמית היום. הדגם יוצע בדגמי הנעה קדמית או כפולה עם טווח עד 502 ק"מ וחבילת רכישה ושירות מקיפה במחיר החל מ -229,990 שקל.

ששי כהן 25 במאי, 2022
טויוטה bZ4X החשמלית

חברת יוניון מוטורס יבואנית טויוטה, משיקה את החשמלית הראשונה שלה בישראל, המבטיחה לדברי היבואן "שילוב מנצח של עיצוב יוקרתי, מתוחכם וקשוח, יכולות יוצאות דופן וביצועים חסרי תקדים". הדגם יוצע עם חבילת שירות מקיפה כלולה במחיר הכוללת סל הטבות, אך המחיר ההתחלתי גבוה מהצפוי ויחל מ-229,990 שקל.


לצד עיצוב מודרני ונאה, המשלב מרכיבים אווירודינמיים התורמים לטווח הנסיעה הנדיב, הרכב מצויד בחישוקי סגסוגת "18 בצבע שחור מטאלי עם צלחות כיסוי מהודרות המשלבות שני צבעים – כסוף ואפור, לצד אבזור חיצוני הכולל גם גג זכוכית פנורמי קבוע, שמשות כהות ותאורת LED חיצונית. הדגם מוצע במגוון צבעים בהם שחור מטאלי, כסוף כהה, כסוף יוקרתי, לבן פנינה מטאלי ואדום עז.

עד 502 ק"מ טווח נסיעה

טויוטה bZ4X מצטרף לקטגוריית ה-SUV החשמליים המתפתחת בארץ ויוצע ב-2 גרסאות לבחירה: גרסת הנעה קדמית המצוידת במנוע חשמלי המפיק 204 כ"ס המאפשר זינוק מעמידה ל-100 קמ"ש ב-8.4 שניות ומהירות מרבית של 160 קמ"ש, ולצידה גרסת הנעה כפולה הכוללת צמד מנועים חשמליים המפיקים הספק משולב של 217 כ"ס ומאפשרים זינוק ל-100 קמ"ש ב-7.7 שניות לצד מהירות מרבית של 160 קמ"ש. טווח הנסיעה של הרכב עומד על 502 ק"מ בגרסת ההנעה הקדמית (2×4) ועד 459 ק"מ בגרסת ההנעה הכפולה.

אבזור

הדגם יוצע עם סוללה בעלת קיבולת גבוהה של 71.4 קוט"ש ולדברי היבואן בזכות ניהול יעיל של זרימת אנרגיה, הסוללה צפויה להיות יעילה ברמה של 90% לאחר תקופה של 10 שנים. בתוך תא הנוסעים מציע הרכב מולטימדיה מקורית בעלת מסך מגע בגודל "12.3 וממשק Apple CarPlay אלחוטי ו-Android Auto, עם צג נתונים צבעוני בגודל של "7 בלוח המחוונים ומצלמות היקפיות 360°.  למושב הנהג אופציות כוונון חשמלי ל-8 כיוונים שונים ומערכת חימום למושבים הקדמיים, והוא מצויד במערכת לבקרת אקלים דו-אזורית, משטח טעינה אלחוטי, חיישני גשם ותאורה לנוחיות מקסימלית ותאורת אוירה פנימית שהופכת את השהייה ברכב לחוויה שהיא הרבה מעבר לעוד נסיעה. 

טויוטה BZ4X

בטיחות

אבזור הבטיחות כולל את חבילת הבטיחות המקורית Toyota Safety Sense 3.0 הכוללת לצד שלל מערכות הבטיחות המתקדמות השכיחות גם הרחבה של מערכת קדם-התנגשות לזיהוי כלי רכב המגיעים מלפנים וכלי רכב המתפרצים לצומת, שיכוך האצה במהירות נמוכה וסיוע בעצירת חירום, מערכת סיוע ליציאה בטוחה מהרכב לאחר חניה, מערכת לעצירת הרכב במצב חירום הכוללת מצלמה לזיהוי מצבו של הנהג ומערכת המציעה אפשרות של "נהיגה באמצעות דוושה אחת" עם תגבור אנרגיית הבלימה המאפשר לנהג להאיץ ולהאט את הרכב באמצעות דוושת ההאצה בלבד.

שת"פ עם סובארו ליכולות שטח משופרות

בגרסת ההנעה הכפולה של הרכב ייהנה הנהג ממערכת X-MODE  (המוכרת גם מדגמי סובארו ששותפה לפיתוח הדגם הזה) לנסיעת שטח מיטבית המאפשרת ביצועי שטח משופרים ועבירות מקסימלית לשמירת בטיחות מרבית בזמן נהיגת שטח.

חבילת שירותי KANZEN לשמירה על ראש שקט

כדי להעניק שקט נפשי ללקוחותיה, ומתוך תפיסת הניידות של החברה שמטרתה לספק ללקוחותיה את אפשרויות הניידות הטובות והנוחות ביותר, יוניון מוטורס מציגה לראשונה את "KANZEN" – חבילת רכישה ושירות מקיפה לחוויה צרכנית אופטימלית שמטרתה להשאיר לנהג את ההנאה מהנסיעה בזמן שהחברה תדאג לכל השאר.

טויוטה BZ4X

חבילת ה- KANZEN כוללת תחנת טעינה ביתית בהספק KW22 חיבור חד/תלת-פאזי עד 32 אמפר וכבל טעינה מובנה מסוג Type 2 באורך 6 מטר, אפשרות להטענת הרכב ברשת העמדות הציבוריות של Ev-Edge בכל רחבי הארץ בהיקף של עד כ 3,000 קילומטרים נוספים בשנה, מנוי לשירותי דרך BLUE הכולל מענה וסיוע 24/7, אחריות מורחבת לשנה הרביעית והחמישית בנוסף ל-3 שנות אחריות היצרן.

מחירים ופתיחת הזמנות מוקדמות

טויוטה bZ4X יגיע לישראל בשתי רמות גימור – MOTION 2X4 שעולה 229,990 שקל ו- VISION 4X4 שמחירה נקבע על 249,990 שקל. אחת הסיבות המוערכות למחירי הכניסה הגבוהים יחסית, נעוצה ככל הנראה במלאי מוגבל שהוקצה לשוק הישראלי בתחילת הדרך. לקוחות שירצו להיות בין הראשונים לנסוע בדגם החדש בארץ, מוזמנים לפתוח הזמנה דרך האתר הייעודי שהקים היבואן לדגם. מנסיון עם דגמים חשמליים אחרים שהגיעו לארת בשנה החולפת, לקוחות שיתעכבו עשויים למצוא את עצמם עם זמני אספקה ארוכים במיוחד.

אתר הזמנות ייעודי בכתובת https://bz4x.toyota.co.il/ 

עוד מחדשות רכב