החל שיווק ניסאן ג'וק עם גיר ידני

יבואנית ניסאן מתחילה בשיווק הג'וק גם עם תיבת הילוכים ידנית במחיר אטרקטיבי של 117,000 ש"ח. חברת קרסו מוטורס, יבואנית ניסאן , מרחיבה את היצע משפחת הג'וק בארץ ומתחילה בשיווק של גרסה ידנית שתשווק לצד הדגם האוטומטי. אחת הסיבות העיקריות להתחלת שיווק הדגם הידני , נעוצה בבעית האספקות של הדגם האוטומטי הזוכה לביקוש גבוה עם 2,000…

ששי כהן 31 בינו, 2011

יבואנית ניסאן מתחילה בשיווק הג'וק גם עם תיבת הילוכים ידנית במחיר אטרקטיבי של 117,000 ש"ח.

חברת קרסו מוטורס, יבואנית ניסאן , מרחיבה את היצע משפחת הג'וק בארץ ומתחילה בשיווק של גרסה ידנית שתשווק לצד הדגם האוטומטי.
אחת הסיבות העיקריות להתחלת שיווק הדגם הידני , נעוצה בבעית האספקות של הדגם האוטומטי הזוכה לביקוש גבוה עם 2,000 יחידות שהוזמנו עד כה וזמני אספקה ארוכים הנמשכים כמה חודשים בישראל. עם הדגם החדש , מקווים בניסאן לצמצם מעט את זמני האספקה לקרוסאובר האופנתי.
הג'וק הידני ישווק בארץ עם מנוע בנזין 1.6 ליטר 117 כ"ס , המשודך לתיבת הילוכים ידנית 5 הילוכים. הביצועים : 11 שניות ל 100 קמ"ש ומהירות מרבית של 178 קמ"ש. צריכת הדלק שלו עומדת על 15.6 ק"מ לליטר בממוצע ופליטת ה CO2 שלו טובה ועומדת על 147 גרם לק"מ.
אבזור הדגם יכלול כסטנדרט אבזור חשמלי מקובל, מערכת שמע מקורית נשלטת  מההגה, בקרת שיוט, דיבורית מקורית וחישוקי גלגלים קלים. האבזור הבטיחותי מלא עם 6 כריות אוויר ובקרת יציבות.
מחיר ניסאן ג'וק ידנית נקבע על 117,000 ש"ח תחרותיים למדי אשר הופכים אותו לאופציה בהחלט מעניינת .