החל שיווק סיטרואן ברלינגו וג'אמפי החשמליים

קבוצת לובינסקי משיקה את צמד המסחריות החשמליות הראשונות שלה בארץ, עם הברלינגו והג'אמפי e המצוידות במנוע חשמלי 136 כ"ס המבטיח יכולות הובלה, שילוח, הסעות וכו' ללא פליטת מזהמים ועם חסכון משמעותי בהוצאות.

ששי כהן 08 במאי, 2022
סיטרואן ברלינגו חשמלית

קבוצת לובינסקי יבואנית סיטרואן, מצטרפת לראשונה לשוק המסחריות החשמליות המתפתח ומודיעה על התחלת שיווקן של הברלינו והג'אמפי גם בגרסאות חשמליות, הפונות לעצמאים וחברות המעוניינים בכלי רכב מסחריים לשימושים בעיקר עירוניים או בסביבת המרחב העירוני, ללא פליטת מזהמים ועם עלויות אחזקה נמוכות משמעותית ביחס לדגמי דיזל.


הדגם הראשון הוא הברלינגו e – המהווה את גרסת החשמל של הטנדרון-מסחרית הפופולרית ביותר בישראל. הדגם יוצע בגרסתו הקצרה (אורך: 440.3 ס"מ, רוחב: 184.8 ס"מ, גובה: 188 ס"מ, בסיס גלגלים: 278.5 ס"מ) המצוידת בחמישה מושבים. על ההינע אחראי מנוע חשמלי בהספק של 136 כ"ס ומומנט של 26.5 קג"מ והסוללה בקיבולת 50 קוט"ש מאפשרת לו טווח נסיעה של 269 ק"מ בין טעינות לפי נתוני היצרן. דגם זה מצויד במטען פנימי בהספק של 11 קוט"ש, כך שזמן הטעינה מעמדה תלת פאזית יעמוד על 5 שעות בלבד. סיטרואן E-BERLINGO מצויד גם באפשרות לטעינה מהירה בהספק של 100 קוט"ש, אשר מאפשרת טעינה מ-0 אחוז ל-80 אחוז תוך 30 דקות בלבד. בנוסף, רשאי הדגם לגרור גרור במשקל עד 750 ק"ג (עם/בלי בלמים) ובעל כושר העמסה של עד 684 ק"ג. אבזור הברלינגו החשמלי כולל מולטימדיה עם מסך מגע "8 וקישוריות אנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, חבילת בטיחות מקורית מתקדמת, בקרת שיוט, חיישני חניה אחוריים מקוריים, חיישני אורות וגשם ועוד. 

מחיר סיטרואן ברלינגו e החשמלית נקבע יחל מ-178,990 שקל

סיטרואן ג'אמפי e חשמלית

סיטרואן ג'אמפי e חשמלית

לצידו של הברלינגו החשמלית מתחיל היבואן בשיווקה גם של המסחרית הגדולה יותר "ג'אמפי" בגרסה חשמלית. הדגם יוצע בארץ בשתי גרסאות מרכב – מדיום ולארג'. גרסת המדיום מגיעה במידות אורך: 495.9 ס"מ, רוחב: 192 ס"מ, גובה: 194 ס"מ, בסיס גלגלים: 327.5 ס"מ ואילו גרסת הלארג' מגיעה במידות אורך: 530.9 ס"מ, רוחב: 192 ס"מ, גובה: 194 ס"מ, בסיס גלגלים: 327.5 ס"מ.

סיטרואן E-JUMPY בגרסת המדיום יוצע עם אפשרות הבחירה בין שתי סוללות בקיבולת – 50 קוט"ש או-75 קוט"ש ואילו גרסת הלארג' תוצע עם סוללת 75 קוט"ש בלבד. שתי גרסאות אלה מצוידות במטען פנימי בהספק של 11 קוט"ש, כך שזמני הטעינה מעמדה תלת פאזית בגרסת ה-50 קוט"ש יעמוד על 5 שעות בלבד ובגרסת הסוללה 75 קוט"ש על 7 שעות בלבד. סיטרואן E-JUMPY מצויד גם באפשרות לטעינה מהירה בהספק של 100 קוט"ש, אשר תביא את סוללת ה-50 קוט"ש מ-0 ל-80 אחוז תוך 30 דקות בלבד ואת סוללת ה-75 קוט"ש מ-0 ל-80 אחוז תוך 45 דקות בלבד.

כל גרסאות ה-E-JUMPY מצוידות במנוע חשמלי בהספק של 136 כ"ס ומומנט של 26.5 קג"מ ושילובו מציע טווח נסיעה של 221 ק"מ בין טעינות ב-E-JUMPY בגרסת מדיום בעל סוללת ה-50 קוט"ש ו-319 ק"מ לגרסה עם סוללת ה-75 קוט"ש. לגרסת הלארג', עם סוללת 75 קוט"ש, טווח של 316 ק"מ בין טעינות, בכל המקרים לפי תקן WLTP.

הדגם בכל גרסאותיו רשאי לגרור גרור במשקל עד 750 ק"ג (ללא בלמים), 1,000 ק"ג (עם בלמים) ובעל כושר העמסה של עד 969 ק"ג. בעתיד הקרוב יצטרפו להיצע גם גרסאות מסחריות (N) הכוללות סידור של נהג + 2 נוסעים ותא מטען סגור ומופרד מאחור (ללא חלונות).

מחיר סיטרואן E-JUMPY מדיום 50 קוט"ש יחל מ- 264,990 שקל. גרסת המדיום 75 קוט"ש תחל מ- 289,990 שקל.

 

עוד מחדשות רכב