החל שיווק פולקסווגן פולו 2022 החדשה בישראל

צ'מפיון מוטורס מתחילה בשיווק פולקסווגן פולו המחודשת, לאחר שעברה מתיחת פנים מקיפה הכוללת: עיצוב מעודכן, אבזור משודרג וחבילת בטיחות מקיפה. המחיר יחל מ-115,900 שקל ומגיע למחירי שיא שפגשנו עד כה בפולו.

ששי כהן 12 באוק, 2021
פולקסווגן פולו 2022 החדשה

קצת יותר מ-3 שנים לאחר שנחת בארץ הדור השישי של פולקסווגן פולו, מתחילה צ'מפיון מוטורס היבואנית בשיווק דגמי 2022 של מכונית הסופר-מיני הפופולרית של היצרן בעולם (יותר מ- 18 מליון כלי רכב שנמכרו ברחבי העולם עד כה), אשר זוכה למתיחת פנים מקיפה של אמצע החיים.

מבחוץ

הדגם המחודש זוכה לעיצוב חיצוני מעודכן הכולל חזית מחודשת ונאה יותר לרכב עם יחידות תאורה ראשיות בטכנולוגיית LED בטכנולוגיית IQ Light כסטנדרט, גריל ופגוש חדשים. בצידי הרכב תמצאו חישוקי גלגלים "15 בעיצוב חדש ובחלקה האחורי נרשמות יחידות תאורה חדשות מסוג LED עם מאותתים דינמיים, עיצוב מחודש לפגוש וכיתוב "POLO" במרכז דלת תא המטען. רמת הגימור הגבוהה יותר Style Plus מציעה גם גג שמש פנורמלי עם הפעלה חשמלית, חלונות אחוריים מושחמים וחישוקי סגסוגת 16".

פולקסווגן פולו 2021

אבזור עשיר כבר מרמת הגימור הבסיסית

בתוך תא הנוסעים תמצאו מערכת מולטימדיה עם מסך מגע צבעוני 8", לוח מחוונים דיגיטלי, קישוריות לטלפון נייד באמצעות Car Play ו-Android Auto וכן טעינה אלחוטית לטלפון. בנוסף, מאפשרת המערכת שליטה מההגה על מערכת השמע הכוללת 6 רמקולים, מערכת בקרת אקלים מפוצלת ל-2 איזורים, מצלמה אחורית, מערכת Park Assist לסיוע בחניה אוטומטית, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, מראות צד מתכווננות ומתקפלות חשמלית, מערכת Start & Stop וכן כניסה והנעה ללא מפתח (ברמת הגימור Style Plus). לצידם, מושבי Comfort Sport  קדמיים עם תמיכה לגב התחתון, בלם יד, גלגל הגה וידית הילוכים עם ציפוי עור.

בטיחות משודרגת

המפרט הבטיחותי כולל לראשונה גם את מערכת ה- Travel Assist – בקרת שיוט אדפטיבית מורחבת עד למהירות של 210 קמ"ש, עם שמירה על מרכז נתיב הנסיעה והתאמת מהירות הנסיעה בהתאם. בנוסף תמצאו גם מערכת בלימה אוטומטית בעת חירום, מערכת לניטור מרחק לפנים, בקרת סטיה מנתיב אקטיבית, מערכת זיהוי רכב בשטח מת במעבר נתיב, מערכת פרואקטיבית להגנה על הנוסעים, 6 כריות אוויר ומערכת Hill Hold למניעת התדרדרות.

פולקסווגן פולו 2022 החדשה

 

היצע המנועים

הדגם ישווק עם אותן יחידות כח מוכרות הכוללות בגרסת הבסיס את מנוע הטורבו 1.0 ליטר 3 צילינדרים המפיק 95 כ"ס ו-17.8 קג"מ, המציע תאוצה ל-100 קמ"ש ב-11.3 שניות, מהירות מרבית של 187 קמ"ש וצריכת דלק של 17.2 ק"מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן. מעליו יוצע אותו המנוע אך עם הספק משודרג של 110 כ"ס ו-20.4 קג"מ, המציע תאוצה ל-100 קמ"ש ב-10.4 שניות, מהירות מרבית של 195 קמ"ש וצריכת דלק של 17.2 ק"מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן. צמד המנועים משודכים לתיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים עם 7 הילוכים.

גם המחיר משתדרג…

מחיר פולקסווגן פולו 95 כ"ס ברמת הגימור Style יעמוד על 115,900 ₪ ומחיר הפולו 110 כ"ס ברמת גימור Style Plus יעמוד על 128,900  ש"ח. בדומה למגמת ההתייקרות בשוק הרכב, גם כאן מדובר בעליה של אלפי שקלים מול הדגם היוצא, ולחשוב על זה שעד לפני קצת יותר משנה קנינו גולף בסיסית במחיר שלא גבוה משמעותית מהפולו המאובזרת של היום…

הדגם צפוי להגיע בקרוב לאולמות התצוגה ועדיין לא זמין בארץ.