פרארי GTC4 Lusso בישראל: משפחתית במחיר של 2.65 מיליון ₪

פרארי GTC4 Lusso, מחליפת ה- FF והמכונית הכי משפחתית ושימושית בהיצע פרארי, מצוידת בעיצוב מחודש, הנעה כפולה ומנוע המפיק 690 כ"ס ! המחיר יחל ב- 2.65 מיליון ₪

ששי כהן 18 באפר, 2016
פרארי GTC4 Lusso

חברת אוטו איטליה, יבואנית פרארי בישראל, מודיעה על תחילת שיווקו של ה-GTC4 Lusso בישראל, המליף את הפרארי FF, הרכב המשפחתי 4 מקומות השימושי ביותר בהיצע רכבי הספורט של פרארי. הדגם ישווק בארץ לפי הזמנה אישית בלבד ובמחיר התחלתי של 2.65 מיליון שקל. 




הפרארי GTC4 Lusso הוצגה רשמית בעולם בתערוכת ז'נבה האחרונה בחודש מרץ 2016, ומציעה עיצוב המהווה התפתחות קלה של עיצוב ה- FF היוצאת, עם מראה מעט יותר אגרסיבי ואווירודינמי, המתבסס על קונספט ה- Shooting Brake. בדומה לדגם היוצא, גם כאן מדובר ברכב הכי משפחתי בהיצע הדגמים של פרארי, הכולל מרכב 4 מושבים מרווח ומפנק הודות לבסיס גלגלים של 299 ס"מ, לצד אורך של 4.92 מטר למכונית אשר נראית במציאות גדולה משמעותית ממה שהתמונות ממחישות. בחברה מדגישים בנוסף שבדגם החדש ניתנה חשיבות גוברת לתכנון תא נוסעים שימושי ומפנק יותר עבור הנוסעים, בשל היותה של ה- FF היוצאת הפרארי שמבצעת הכי הרבה ק"מ עם ממוצע של 3,000 ק"מ יותר מפרארי ממוצעת שעשו בעלי הרכב, ועם 2 נוסעים לפחות במרבית הנסיעות.
פרארי GTC4 Lusso פרארי GTC4 Lusso
עיצוב הפנים החדש מתמקד במולטימדיה ובממשק לנהג והוא כולל מערכת מולטימדיה חדשה המורכבת מסך מגע בגודל 10.25 אינץ' השולט על כל תפעול המערכות ברכב – החל מקישוריות בלוטות' , דרך Apple Car Play ובקרת האקלים ועד חימום מושבי הרכב. עיצוב ההגה השתנה אף הוא, והוא כולל, לראשונה בפרארי, כפתור ייעודי למענה לשיחות טלפון מההגה. מאחר ורב הזמן נמצא נוסע לצדו של הנהג, פרארי מציעה כאופציה מסך מגע נוסף ומשודרג, בגודל 8.8 אינץ', אשר ממוקם מול הנוסע (Passenger Display) ומעל תא הכפפות ומאפשר לנוסע לראות את מצב הנהיגה ברכב וכן לשלוט על מערכת השמע והניווט מהמסך שמולו או לראות את המהירות בה הרכב נוסע.
פרארי GTC4 Lusso פרארי GTC4 Lusso
הדגם מצויד במנוע ה-V12 האטמוספרי בנפח של 6.3 ליטר, ששודרג ומציע כעת 690 כ"ס, בהשוואה ל-650 כ"ס ב-FF. כמו כן, בזכות מערכת ההנעה הכפולה ותוספת הכוח, הפראריLusso 4GTC מאיצה מאפס למאה קמ"ש בתוך 3.4 שניות (שיפור של 0.3 שניות) ובעלת מהירות מרבית של 335 קמ"ש. כמו כן, כמו כן, הרכב החדש כולל גם מערכת היגוי לגלגלים האחוריים, פיתוח אשר מגיע מה-F12tdf,  אשר מאפשר לרכב להתמודד עם כל תנאי מזג האוויר לחוויות נהיגה יוצאת מן הכלל ושימושיות גבוהה במיוחד וביצועים יוצאים מן הכלל בתנאי נהיגה מאתגרים.
מחירה של הפרארי Lusso 4GTC יעמוד על  2.65 מיליון ₪ והיא תגיע לישראל בהזמנה אישית ומיוחדת עם אבזור לפי דרישות הלקוח.